به سلاطین هنر مملکت توهین نکنید

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: چند روز پیش به دلیل تخصصم در طنزنویسی، نقدی درباره استندآپ یک استندآپ کمدین نوشتم و مواردی را متذکر شدم. نیم ساعت از انتشار مطلب نگذشته بود که طرفداران او صفحه‌ام را پیدا کردند. آنها از من می‌خواستند بابت توهین به سلطان، از سلطان، ملت ایران، جامعه‌ طرفداران سلطان و ادمین‌‌های صفحه‌های طرفدار سلطان عذرخواهی کنم.

کار به جایی رسید که از من خواستند نه فقط از خود سلطان که باید از دیگر سلاطین هم عذرخواهی کنم. آنها عقیده داشتند که توهین به یک سلطان می‌تواند بابی باشد برای توهین به سلاطین دیگر پس باید جلوی هر گونه‌ نقدی را گرفت تا سلاطین در آرامش خود هر کاری که دوست داشتند بکنند.

مهم نیست که آن کمدین که بود و من چه نوشتم مهم این خیل طرفداران‌نماهایی هستند که از یک هنرمند گاه معمولی سلطان می‌سازند و راه بر نقد او می‌بندند.

این خاطره را برایتان نوشتم که فکر نکنید فلان کس که چند بار به خندوانه آمده است و کارهای متوسطی ارائه کرده است آدم کمی است و می‌شود با او شوخی و یا کارش را نقد کرد. مواظب باشید،‌ شاید برای خودش سلطانی باشد. اصولا این روزها همه در فضای مجازی برای خودشان سلطانی هستند و دفترودستک هم از طرفداران نوهِد درست کرده‌اند که حساب‌ آدم‌هایی مثل من را برسند. خلاصه که زمانه زمانه ستم‌شاهی است. مواظب باشد.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 55964 ساعت خبر : 4:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55964
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات