بازار داغ شوآف برای مصارف داخلی

بازار داغ شوآف برای مصارف داخلی

شائبه رفیق‌بازی و پارتی‌بازی در استخدام آموزش و پرورش در یکی از استان‌های کشور آنقدر بالاتر گرفته که حالا آقای وزیر ناچار بازرسان ویژه خود را برای بررسی اوضاع استخدامی به آنجا فرستاده‌است.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: کاش برای شائبه‌هایی از این دست و رفع ایهام بیشتر از اینها فرصت داشتیم، نوک پیکان هم آموزش و پرورش و شهرداری فقط نبود، به تارپود همه سازمان‌ها سرک می‌کشیدیم و حمایت بی چند و چونمان را از ژن خوب‌ها قطع می‌کردیم، ژن خوب‌های خلاق و واقعی را می‌دیدیم، همان‌هایی که از دل سختی‌ها گذشتند و پروژه همیشگی و مادام‌العمر تکامل را کنار نگذاشتند.

این روزها حرف و حدیث‌ها درباره بودجه سال ۹۷ زیاد است از خلاقیت‌های تیم اقتصادی دولت برای بستن بودجه تا حرف و حدیث‌ها درباره وزارت‌خانه‌هایی که انگار به حال خود رها شده‌اند.

بازار داغ شوآف برای مصارف داخلی

آموزش و پرورش مثل همه این سال‌ها درگیر مشکلات همیشگی بودجه است، طرح‌هایی مثل یکسان‌سازی حقوق معلمان با بقیه کارمندان، به‌دلیل مشکلات همیشگی زیرساختی، یک در میان به فاز اجرا می‌رسد، طرحی که حدوداً دو سال پیش قرار بود اجرایی شود و حالا اخبار آن در لابلای آرشیو خبرها به سختی در دسترس است. اعطای ردیف‌های بودجه‌ای نامعلوم و استخدام‌های بی‌ضابطه یکی از مشکلات اساسی نظام اداری کشور است. پرونده مشکل حق‌التدریسی‌ها، فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و معلمان بازنشسته دعوت به‌کار شده در برخی از مدارس هنوز در وزارتخانه باز است و درصف انتظار و رسیدگی قرار دارد، سر و کله زدن بازنشسسته‌ها با بیمه را هم به این مشکلات باید اضافه کرد، اعطای اعتبار از صندوق ذخیره فرهنگیان برای مناطق محروم هم هرچند وقت یک‌بار روی میز مدیران این وزارتخانه قرار می‌گیرد، عدم موازی‌کاری دولت‌ها و تغییرات اتوبوسی مدیران باعث می‌شود که هیچ‌یک از این طرح‌ها به نتیجه مشخصی نرسند، انشعابات داخلی در دل این مشکلات باعث می‌شود بیشتر از رسیدگی به آنها، مسئولین به فکر شوآف و یک نمایش عمومی برای حل مشکل باشند.

کاش مسئولین درک کنند که به‌قدر کافی در اینستاگرام و فضای مجازی در حال تماشای این شوآف‌ها هستیم، وقت آن رسیده که برای حل مشکلات استخدامی کشور عرق واقعی بریزیم!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 62336 ساعت خبر : 8:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62336
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات