رقابت رسانه‌ها در نخستین رزمواره مدافعان حرم

رزمواره مدافعان حرم در بخش خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب، میزبان رقابت رسانه هایی است که در حوزه مدفاعان حرم فعالیت داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از ستاد خبری نخستین رزمواره مدافعان حرم، در پی لبیک به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابی‌گری و مقاومت مردمی، شبکه رادیویی ایران، مرکز بسیج سازمان صداوسیما، سازمان سینمایی دفاع مقدس و معاونت فضای مجازی، اقدام به برگزاری نخستین رزمواره مدافعان حرم کرده‌اند.

رزمواره مدافعان حرم تلاش دارد تا در مقوله دفاع از حریم اهل بیت، تقویت حرکت هنری ـ رسانه ای در حوزه مدافعان حرم، معرفی مدافعان حرم و خانواده های آنها به عنوان محصول و رویش انقلاب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی و جهادی، قدمی موثر بردارد.

بخش خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب، یکی از بخش های این جشنواره فرهنگی و هنری است. در این بخش، مطالبی مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاهای خبری تولید کرده باشند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

شش موضوع در بخش مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاهای خبری مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاهای خبری به شرح زیر است:

«عکس»عکس های خبری و غیر خبری منتشر شده مرتبط با موضوعات مدافعات حرم،« مصاحبه خبری»گفت و گوهای منتشر شده پیرامون موضوعات رزمواره، «مقاله» مقالات و تحلیل‌های منتشر شده درباره مدافعان حرم و محور مقاومت، «گزارش خبری» گزارش‌های تحقیقی و توصیفی پیرامون موضوعات اعلامی رزمواره،«تیتر» تیترهای رسانه ها درباره موضوعات اعلامی رزمواره و «چندرسانه‌ای» شامل اینفوگرافیک، موشن گرافیک، پادکست های خبری، گزارش ویدئویی. آثار پذیرفته شده در این بخش باید تا پیش از پایان مهلت ارسال آثار (۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۶)، منتشر شده باشند.

علاقمندان برای حضور در نخستین رزمواره  مدافعان حرم و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی : http://www.razmvare.ir مراجعه کنند.

پایان پیام

کد خبر : 62841 ساعت خبر : 2:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62841
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات