مار در متروی تهران چه می‌کند

مار در متروی تهران چه می‌کند

به گزارش پایگاه خبری گلونی ماری که خود را به سقف واگن مترو رسانده بود، موجب ترس و وحشت مردم شد. به گزارش خبرگزاری‌ها پیدا شدن یک مار در داخل سقف واگن مترو موجب ترس و وحشت مردم در اندونزی شد. در این بین یک جوان دانشجو، با شجاعت این مار را از دم گرفت و از قطار خارج کرد.

نکته‌ی جالبش این‌جاست که از این واقعه عکس و فیلمی در دست نیست. حالا اگه این اتفاق تو ایران افتاده بود، کل مسافرها با گوشی‌هاشون شروع می‌کردن به فیلم گرفتن و نه کسی از واگن خارج می‌شد و نه مار رو خارج می‌کردن.

مار در متروی تهران چه می‌کند

شهرداری هم بیانیه می‌داد که این مار از زمان شهردار قبلی وارد مترو شده و ما که گفته بودیم متروی تهران امن نیست. شهردار سابق هم بیانیه می‌داد که این‌ها همش سیاست‌کاری است و ما به هیچ ماری بلیت نفروختیم.

علی کریمی هم تو صفحه‌ی اینستاگرامش می‌نوشت: همانا مملکتی که در مترواش مار پیدا شود، مردمان آن کشور محکوم به نابودی هستند. کوروش کبیر.

روزنامه‌ی کیهان هم تیتر می‌زد: افشای اسنادی که نشان می‌دهد این مار جاسوس اسرائیل است و با سران فتنه قرار ملاقات دارد.

مهندس میرسلیم هم زنگ می‌زد به رئیس جمهور و می‌گفت: این رو چی می‌گی آقای روحانی؟

محمود احمدی‌نژاد هم یه ویدیو منتشر می‌کرد و می‌گفت: هیچ سندی که نشون بده این مار از سبد بقایی خارج شده وجود نداره و ما فیلم بستنی لیس زدن مسئولان رو تو جاده چالوس رو منتشر می‌کنیم.

مهناز افشار هم توئیت می‌زد: بیایید برای بچه‌هایی که توی مترو هستن و دارن از اون مار فیلم می‌گیرن، پوشک و شیرخشک ارسال کنیم. هیچم زشت نیست.

بی‌بی‌سی هم گزارشی پخش می‌کرد که نشون می‌داد این مار از عوامل حزب‌الله لبنانه و تو تهران قصد خرابکاری داشته ولی رژیم ایران به مردم دروغ گفته.

صداسیما هم تو این شرایط سریال مختار رو یک‌بار دیگه پخش می‌کرد.

آمریکا هم به دلیل عدم رعایت حقوق حیوانات تو ایران، ۳۰ میلیارد دلار از اموال ایران رو بلوکه می‌کرد.

شورای شهر تهران هم برای رسیدگی دقیق به موضوع، یکی یه تبلت برای اعضا می‌خرید.

عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان هم تو سخنرانیش می‌گفت: نگفتم ایران امنیت نداره؟ ما روی حرف‌مون هستیم. تیم‌های فوتبال ما ناموساً تو ایران بازی نمی‌کنن.

آخر سر هم مار فلک‌زده از یکی از مسافرها که داره ازش فیلم می‌گیره می‌پرسه: داداش شرمنده من خط رو اشتباهی سوار شود. بخوام برم سیدخندان، کدوم ایستگاه پیاده بشم؟

پایان پیام

کد خبر : 58345 ساعت خبر : 0:12 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=58345
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات