خانه » تیتر یک » به فکر کسب‌وکار بدون تلگرام باشید

به فکر کسب‌وکار بدون تلگرام باشید

به فکر کسب‌وکار بدون تلگرام باشید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هادی فیروزمندی متخصص روابط عمومی فعالیت‌های هنری نوشت: ظهور و توسعه شبکه‌های اجتماعی به عنوان رسانه‌های نوین بارِ انتقال اطلاعات را طی سال‌های اخیر به سمت آنها کشانده، اما این میان تلگرام به ناچار یا به اختیار در ایران مورد اقبال بیشتری واقع شده و بجای توزیع پیام در بسترهای مختلف، بارِ اصلی انتقال اطلاعات در ایران بر دوش این رسانه قرار گرفته است.

اکنون دو روز است جامعه تلگرام‌زده ایران درگیر فیلترینگ این نرم‌افزار ارتباطی شده و بسیاری از امورات جاری مختل! کافی‌ست درنظر بگیرید تاکنون چندهزار کسب و کار، برند و استارت‌آپ در ایران بر روی کانال تلگرام خود فعالیت حرفه‌ای کرده‌ باشند؛ شامل کار کارشناسان و مدیران شبکه اجتماعی،‌ تبلیغات کانال، هزینه‌های جذب مخاطب، هزینه‌های تولید محتوا و چندهزار رسانه، شرکت، فروشنده‌ی بدون مغازه در تلگرام به برندینگ و افزایش اعضای کانال، تعامل با مشتریان و پرزنت خود اقدام کرده‌اند، آن‌گاه خواهید دید با فیلترینگ همیشگی آن، چه خسارت اسف‌باری بر ارزش کسب و کارهایی که بر پایه این رسانه شکل گرفته اند تحمیل خواهد شد.

به فکر کسب‌وکار بدون تلگرام باشید

به طور مثال در حوزه هنر و سینما که تخصص اصلی بنده است طی سال‌های اخیر، به واضح شاهد رشد و تاثیرگذاریِ رسانه‌های مجازی بوده‌ایم و بسیاری از فیلم‌ها بزرگترین کمپین‌ها و خلاق‌ترین ایده‌های تبلیغاتی خود را بر پایه تلگرام پیش‌ برده‌اند و تصور پرزنت یک فیلم بدون تلگرام بسیار دشوار است.

فیلترینگ تلگرام اما شاید هشداری بود تا به شیوه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی در فردای بدون تلگرام فکر کنیم. واقعا اگر تلگرام و اینستاگرام نباشند چگونه و کجا باید برای یک فیلم، یک کالا، یک کسب‌وکار و … تبلیغ کرد؟!

پایان پیام

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
به بالا بروید