از این زندگی راضی نیستیم

معلوم نیست که چرا هیچکدوم از زندگی تو عصر و دوره‌ای که توش هستیم اونقدری راضی نیستیم که دست‌به‌دامان این فانتزی‌های نجات‌بخش نشیم.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: یک مرد با هویت و ملیتی نامشخص مدعی شد که به سال ۶۰۰۰ سفر کرده و از شهری بی نام و نشان در آینده نیز عکس گرفته است. او این عکس را که چیزی جز یک تصویر مات از آن دستگیر مخاطب نمی‌شود، به عنوان مدرکی برای اثبات حرف‌های عجیب و غریبش رو کرده و انتظار دارد همه ادعاهای او را باور کنن. در نهایت صحبتهای او به این‌جا ختم شد که تا سال ۲۰۲۸ سفر انسان به آینده یک امر کاملاً عادی خواهدبود.

سفر در زمان فانتزی جالب همه نسل‌هاست. معلوم نیست که چرا هیچکدوم از زندگی تو عصر و دوره‌ای که توش هستیم اونقدری راضی نیستیم که دست‌به‌دامان این فانتزی‌های نجات‌بخش نشیم. علت این حرف‌ها مصرف مواد مخدر یا اسکیزوفرنی یا مصرف قرص‌های روانگردان یا هر چیزی که باشه یه پیام مهم داره و اون‌هم اینکه همه اونهایی که می‌خوان تو زمان سفر کنن دلشون می‌خواد چیزی رو تغییر بدن؛ اما حاضر نیستن دریچه‌ای که از اون به‌دنیا نگاه می‌کنن رو تغییر بدن.

برای من سفر در زمان پروِژه جذابی نبوده؛ راستش رو بخواین همیشه فکر می‌کردم اگر روزی قرار باشه تو زمان سفر کنم؛ تو محدوده‌ای که زبونش رو بلد نیستم پیاده می‌شم و هیچ اندوخته‌ای برای شروع یه کار ندارم

باید از کار یدی شروع کنم البته اگر تا اون‌وقت ربات‌ها جای کارگرها رو نگرفته‌باشن. شاید من اونقدری ترسو هستم که حتا یه‌ فانتزی به این جذابی رو هم ذهنم پس می‌زنه.

سفر در زمان دغدغه همه اونهاییه که هیجان رو تو زندگی کم‌دارن و احساس می‌کنن که برای به‌جوش اومدن آدرنالین باید یه‌جور دیگه زندگی کنن؛ شاید تو یه دنیای موازی دیگه اما واقعیت اینه که گاهی لازم نیس برای تغییر دنیا تو زمان سفر کنیم شاید برای شروع باید یه سفر درونی به اعماق وجودمون؛ همه ترس‌ها و استرس‌ها و نادیده گرفته‌شدن‌هامون داشته‌باشیم. پیدا کردن ریشه این ترس‌ها می‌تونه کمک‌مون کنه تا برای ساختن دنیامون تو همین دقیقه و ساعت دل‌دل نکنیم و بهونه‌های الکی نتراشیم.

پایان پیام

کد خبر : 77074 ساعت خبر : 5:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=77074
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات