تأثیر جزوه روی یادگیری و ازدواج

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: روانشناسان معتقدند افراد می‌توانند با خواندن جزوه‌های افراد متفاوت بیشتر یاد بگیرند چرا که این اندازه و یا رنگ نوشته‌ها نیست که در ذهن می‌مانند، بلکه فونت‌های مختلف بهتر به ذهن می‌نشینند و بهترین راه‌حل این است که هر فصل از یک درس را از روی جزوه‌های مختلف خواند.

البته این روش به‌جز موفقیت در امتحانات روی ابعاد دیگری زندگی‌تون هم تأثیر می‌ذاره. اولین فایده‌اش هم اینه که کمک می‌کنه همسر بهتری انتخاب کنین؛ بالاخره که قرار نیست همیشه اونی که با ماژیک شبرنگ صورتی دور نکات مهم خط می کشه همسر مناسبی باشه. دنیا رو از دریچه اونی ببینید که درهم جزوه رو نوشته؛ دانشمندان معتقدند نظم تیزهوشی تو همین بی‌نظمی‌ها معنا می‌گیره؛ یعنی شما یه توک پا تو اتاق انیشیتن هم می‌رفتی همین نظم در عین بی‌نظمی رو در جزوه‌هاش می‌دیدین؛ یا داوینچی برای اینکه ایده‌هاش رو ندزدن از یه‌سری خطوط خاص استفاده می‌کرد.

شما هم ممکنه در یک تلاش برای پیدا کردن یه جزوه کامل در مسیر داوینچی‌ها یا انیشتین‌ها یا ماری کوری‌های زمانه‌تون قرار بگیرین و همین می‌تونه بقیه مسیر تحصیل رو براتون آسون‌تر کنه. چند توصیه هم برای دوستان داریم تا جزوات کاربردی‌تر رو برای فصل امتحان در اختیار داشته‌باشن؛ دنبال جزوه‌هایی با فونت بی‌نازنین نباشین؛ نه‌تنها شما از این جزوه‌ها چیزی سر در نمیارین بلکه خود نویسنده هم در تمام مدت جزوه‌نویسی فقط حواسش به پرستیژ جزوه‌اش بوده و احتمالاً نویسنده قصد ادامه تحصیل تا مقطع دکترا رو داره مگر اینکه به‌دلایل مالی از جمله صفرهای حساب بانکی‌تون از این تصمیم سخت مصرف بشه.

در مجموعه جزوه‌ها اونهایی که با فونت تاهوما جزوه می‌نویسن رو انتخاب کنین این آدم‌ها طناز و شوخن و زندگی رو برای شما تبدیل به یه استندآپ کمدی همیشگی می‌کنن. درکنار همه اینها روی روش‌های تقلبشون می‌تونین حساب باز کنین برای اونها زندگی اونقدر جدی نیس که به‌خاطر یه امتحان دویست صفحه جزوه بخونن. نکته آخر اینکه اگر قصد ازدواج ندارین؛ از ملت جزوه نگیرین. اگر هم قصد ادامه تحصیل دارین به ملت جزوه ندین بذارین اونها دنبال بهترین جزوه دنیا حالا حالا بگردن!

پایان پیام

کد خبر : 77690 ساعت خبر : 2:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=77690
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات