تأثیر قرص مسکن‌ روی میلیاردرها و فقرا

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: جمشید سلام‌زاده، رئیس انجمن متخصصین داروسازی بالینی ایران گفت: «افراد بالای ۶۵ سال نباید مسکن مصرف کنند چراکه این افراد مستعد عوارضی مانند خونریزی گوارشی ناشی از مصرف مسکن هستند.»

البته در ادامه هم نگفتن برای کاهش درد باید چه‌کار کنن که ما در این بخش چند تا نکته رو بهتون یاد می‌دیم تا حواستون از درد اصلی پرت بشه. هنگام درد به دردهای بزرگ‌تر فکر کنیم. این‌نوع درمان القایی باعث می‌شود که اعصاب از پافشاری روی انتقال پیام درد به مغز شرمنده بشن و به‌اصطلاح سِر بشیم و دیگه درد رو حس نکنیم مثلاً می‌تونین درد کشکک زانو رو با معضل پول شهریه دانشگاه دختر کوچیک‌تون آرام کنین یا درد معده رو با معضل جهیزیه دختر بزرگ‌تون آروم کنین و وقتی به وام بازنشسته‌ها و وعده‌های داده‌شده در این زمینه فکر می‌کنین درد قفسه سینه‌تون آروم می‌شه.

البته این دردها رو باید با روش و نسخه بومی خودتون آروم کنین. درسته که تو اخبار سن امید به زندگی در کشور ۷۳ ساله اما شما برای رسوندن خودتون به اون سن راه درازی در پیش دارین. درد عقب‌افتادن اقساط رو می‌شه با فکر کردن به کادوهای تولد امسال‌تون درمون کنین البته اگر امسال هم مثل هرسال یک جوراب هدیه نگیرین. به‌هرحال روش‌های زیادی برای کنترل درد وجود داره. خبر خوب اینه که طب‌سوزنی تو این حوزه خیلی خوب عمل می‌کنه. خبر بد اینکه شما به حداقل سی‌جلسه درمان برای هر درد احتیاج دارین و هزینه یک‌جلسه درمان با طب سوزنی به‌طور متوسط صدهزار تومنه.

امیدتون رو از دست ندین و همچنان از مسکن‌ها استفاده نکنین البته اگر با این تلقینات شما تونستید غول این مرحله رو شکست بدین و به مرحله بعد راه پیدا کنین همین حالا اسمتون رو با عنوان یک ابرقهرمان زمینی در کتاب رکودهای گینس ثبت کنید. می‌تونین برای اینکه به خودتون امیدوار باشین روزی ۱۰ مرتبه تکرار کنین همه‌چیز درست می‌شه و در کمال ناباوری می‌بینین همه‌چیز درست شده و در این مرحله می‌تونین با برگزاری کلاس تکنیک‌های مثبت‌اندیشی تبدیل به یک میلیاردر موفق بشین و خبر خوب اینه که میلیاردها می‌تونن مُسکِن بخورن چون بهترین دکترها رو دارن و همیشه نجات پیدا می‌کنن.

پایان پیام

کد خبر : 75403 ساعت خبر : 9:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=75403
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات