ساعت هوشمند لاکچری رسید

می‌گن یه ساعت هوشمند لاکچری به بازار اومده که تمام الماسه و تا یک‌روز شارژ نگه‌می‌داره.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: می‌گن یه ساعت هوشمند لاکچری به بازار اومده که تمام الماسه و تا یک‌روز شارژ نگه‌می‌داره که البته برای من همین شارژ نگه‌داشتنش از تمام الماس بودن مهم‌تره و حتماً برای مشتری‌های لاکچری‌ش هم این نکته الویت داره چون وقتی می‌خوای ساعت رو تو چشم مردم فرو کنی و خاموش باشه هیچ لطفی نداره. نکته مهم قیمت این ساعته اینه که با ارز، همین لحظه ۱۹۷ هزار دلار معادل ۸۹۷ هزار تومنه. البته نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال قیمت دو دقیقه یا دوساعت یا دو روز یا دو هفته بعدش نداره. دیگه دو سال بعد رو نمی‌گیم چون تا اون زمان احتمالاً این ساعت خز شده و رفته پی‌کارش یا شما می‌تونین با بیست‌هزار تومن فیک و بدلش رو تو مترو بخرین. حالا ایستگاهش رو هم بعدها خدمتتون عرض می‌کنم.

سؤال مهم اینه که شما حاضرین برای یه ساعت هوشمند این‌قدرپول بدین و جواب مهم اینه که عمراً و البته اگر دوست‌هامون یکی بخرن حاضریم باهاش یه عکس بگیریم؟

 آخرین باری که ساعت هوشمند خریدم دو دقیقه بعد از اینکه از مغازه اومدم بیرون از کار افتاد و برگشتم که عوضش کنم که جیبم رو زدن و گوشی تلفن همراهم رو هم بردن؛ و فروشنده هم گفت این ساعت‌ها که قرار نیست واقعاً کار کنن همین‌جوری تو دستت باشه کسی حالا نمیاد چک کنه ببینه اصله یا فیک. باهمون موبایل تماس‌هات رو جواب بده، شیک‌تر هم هست.

البته حرفش منطقی بود ولی یادم افتاد که گوشیم رو هم ازم زدن. بعد هم به نشانه اعتراض دیگه هیچ‌وقت به زمان بها ندادم؛ چون آخرین باری که این کار رو کرده‌بودم نزدیک بود کل سرمایه‌ام رو از دست بدم. ما معمولی‌ها برای خریدن ساعت هم عجله‌ای نداریم و اجازه می‌دیم یه ساعت ۱۰۰ هزار تومنی تو حراج ۸۵ درصدی گذاشته بشه تا برامون جذابیت پیدا کنه چون با این ساعت قراره فوقش دیرکردهامون و کسر از حقوق رو محاسبه کنیم نیازی به ساعت هوشمند هم نداریم که سمفونی شماره هفت بتهوون برامون پخش کنه و ما با آرامش حساب‌وکتاب کنیم که امروز چقدر از نابسامانی بازار ارز عایدمون شده.

پایان پیام

کد خبر : 75252 ساعت خبر : 3:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=75252
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات