حیثیت یک کشور مهم است یا محرومیت فوتبال

حیثیت یک کشور مهم است یا محرومیت فوتبال

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: وضعیت مدیریت فوتبال ایران به نقطه‌ای رسیده است که به‌طور آشکار با آبروی یک ملت بازی می‌کند، ولی همه مدیران ورزشی و غیر ورزشی بدون اینکه کلامی بگویند فقط نظاره‌گر آن هستند.

اینکه اگر مدیران کلان ورزش و دولتی ایران در فدراسیون دخالت کنند، امکان محرومیت این فدراسیون توسط فیفا می‌رود اصلا دلیل موجهی برای سکوت نیست.

حیثیت یک کشور مهم است یا محرومیت یک رشته ورزشی؟ فدراسیون فوتبال آشکارا به بیراهه می‌رود، ولی همچنان لبخند از لبان کفاشیان و تاج و تیم مدیریتی فدراسیون نمی‌افتد. چون می‌دانند که با استفاده از قدرتی که فیفا برای استقلال فدراسیون‌ها در نظر گرفته، راحت و بی‌مزاحم هرچه می‌خواهند بکنند و به کسی هم پاسخگو نباشند.

چند روز پیش که قرارداد کی‌روش علنی شد، خیلی از مسائل پشت پرده نمایان شد. مثلا همین بازی‌های تدارکاتی بی‌خطر و به‌دردنخور این چندساله. سرمربی گرامی و زرنگ تیم ملی، برای برد در هریک از این بازی‌ها مبلغی نزدیک به نیم میلیارد تومان دریافت می‌کند. پس چرا نباید سیرالئون به ایران بیاید؟ سیرالئونی که ۴ سال است لیگ و تیم ملی ندارد. سیرالئونی که فیفا او را از بازی‌های رسمی محروم کرده است.

حیثیت یک کشور مهم است یا محرومیت فوتبال

حالا به التماس افتاده‌ایم که فیفا مجوز بدهد تا با این تیم که مشخص نیست از کجا آمده و چه بازیکنانی دارد بازی کنیم. چون ۵۰۰ میلیون تومان هم تا حالا خرجشان کرده‌ایم.

سال‌هاست که فدراسیون پشت مربی قلدر خود پنهان شده تا هرچه می‌خواهد بکند و هرکسی که منتقدش شد را به دست باکفایت همین سرمربی می‌دهد تا ادبش کند.

اگر کسی هم از چون علی کریمی به میان مهلکه بیاید، مجبور است تک و تنها به مبارزه بپردازد و نهایت کارش همان پیامک کی‌روش می‌شود که فردوسی‌‌پور آن را در برنامه زنده ترجمه کرد.

خلاصه که حرف راست را سال‌ها قبل محمد دادکان زد که گفت باید در این فوتبال کثیف را چند سال بست و پاکش کرد. بعد از نو همه‌چیز را شروع کرد.

مدیریت پوتینی در فدراسیون فوتبال، برای ایران گران تمام خواهد شد پس تا بیش از این دیر نشده، باید فکری به حال فوتبال کرد.

پایان پیام

کد خبر : 86833 ساعت خبر : 8:03 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=86833
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات