دلار در ایران گران شد در خاورمیانه سکته کردند

دلار در ایران گران شد در خاورمیانه سکته کردند

ممکن است دلار ده هزارتومانی در ایران باعث سقوط اقتصادی در کشورهای همسایه بشود و مردم کشورهای همسایه از ترس سکته کنند اما در ایران همه پای منقل هستند.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: از من می‌پرسند چرا در ایام نوروز طنز نمی‌نویسی مگر ایسنا باز نیست؟ چرا ایسنا باز است و دوستان در نوروز هم مشغول کار هستند. ایسنا که دکان نیست که بسته بشود. خبرگزاری همیشه هست و همیشه هم خبر منتشر می‌کند اما من در ایام نوروز طنز نمی‌نویسم چون خواننده ندارم.

چرا خواننده ندارم؟ چون مردم عزیز ایران و آنها که طنز را دوست دارند و می‌پسندند در ایام نوروز مشغول هستند و وقت ندارند که طنز بخوانند.

اصلا بگذارید بگویم که ایرانی‌ها در نوروز چه می‌کنند. ایرانی‌ها در نوروز همه مشغول خوردن و خوابیدن هستند. ایرانی‌ها در نوروز می‌خورند و می‌خوابند و می‌بازند. چه چیز را می‌بازند؟ داروندارشان را. یکی در اصفهان و شیراز و کیش می‌بازد، یکی در تایلند و ترکیه.

ایرانی‌ها در تعطیلات نوروز چون در حال چاق شدن هستند و کلسترول از چشم‌شان بیرون می‌ریزد خبر نمی‌خوانند و با خبرهای مربوط به بالا رفتن دلار عشق‌وحال خود را خراب نمی‌کنند.

یعنی اگر در تعطیلات نوروز دلار بشود ده هزارتومان آب از آب در ایران تکان نمی‌خورد. یعنی ممکن است دلار ده هزارتومانی در ایران باعث سقوط اقتصادی در کشورهای همسایه بشود و مردم کشورهای همسایه از ترس سکته کنند اما در ایران همه پای منقل هستند. حالا یکی جوجه کباب می‌خورد و یکی با جنس خوب از سرماخوردگی جلوگیری می‌کند.

دلار در ایران گران شد در خاورمیانه سکته کردند

پس وقتی دلار نمی‌تواند توجه ملت را از منقل به سوی خود جلب کند، طنز من می‌تواند؟ شاید باور نکنید اما آدم هست که پای منقل می‌فهمد که دزد خانه‌اش را خالی کرده است اما از پای منقل تکان نخورده است تا عیشش از بین نرود.

همین الان هم که دارم این طنز را می‌نویسم خیلی‌ها تا جمعه در عشق‌وحال هستند و علی‌رغم تهدیدهای آموزش‌وپرورش به خانه برنگشته‌اند.

امسال هم مثل هر سال چرخ مملکت اوایل اردیبهشت به راه خواهد افتاد. با همت مردم و مسئولین.

پایان پیام

کد خبر : 88011 ساعت خبر : 8:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88011
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات