کارمندهای چاق دولت

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: به‌طور میانگین ۳۰۰ کیلوکالری در هر کارمند دولت اضافه‌وزن داریم که با برنامه‌ای که در دست اقدامه و مسابقات کارکنان دولت که از سال ۹۴ شروع شده قصد داریم که این نرخ رو کاهش بدهیم.

 یعنی معادل دو تا آب‌میوه کوچیک و ده تا خرما رو از رژیمشون کم کنن و ۲۰ دقیقه هم در روز پیاده‌روی کنن حله. البته به شرط اینکه موقع کار دل به کار بدن و شاهد چرت‌زدن‌هاشون تو پستوهای مختلف حتی توی تخم چشم ارباب‌رجوع نباشیم و از فردا این چرت‌زدن‌ها هم با بهونه سوزوندن کالری و رسیدن به وزن ایده‌آل توجیه نشه.

همین‌ الانش هم کافیه فقط یه روز کار ارباب‌رجوع رو به‌قاعده انجام بدن و خودشون رو یه دقیقه بذارن جای طرف که روزی ۲۰ بار بدون ذره‌ای شاکی شدن پله‌های اداره رو از طبقه اول تا پنجم برای امضای آقای ایکس که دائم‌المرخصین و به‌قیدقرعه بیست روز سال رو تو محیط کار حاضر می‌شن.

با تصور این اوضاع ارباب‌رجوع، خودبه‌خود آدم روزی ۴۵۰ کالری می‌سوزونه و بدون دخالت هیچ داروی لاغری تنها به روش ذهنی و با تجسم خلاق می‌تونه آخر ماه ۴ کیلو از وزنش رو کم کنه.

قضبه فرق می‌کنه

البته منظورمون این نیست که نیازی به این مسابقات کارمندان دولت و این حرکت‌ها نیست، چرا اتفاقاً اگر این مسابقات باشه کارمندان به یادمی‌آرن که یه دنیای حقیقی هم وجود داره که باید توش بدوی بلکه جایزه بگیری و با اون دنیا مجازی که فقط باید توش بشینی و لایک و همرسانی کنی تا اسپانسر و حامی مالی صفحه بیست‌هزار تومن به‌عنوان جایزه بهت بده، خیلی فرق می‌کنه.

مهم‌ترین فرقش اینه که اون جایزه مجازی می‌تونه یه جور فیشینگ و کلاهبرداری باشه و کل حسابتون رو خالی کنه ولی این جایزه حقیقی رو می‌تونی قاب کنی به دیوار و هرچند وقت یه‌بار خاطره مسابقات اون روز رو سینه‌به‌سینه بازگو کنی و خودت رو از عنوان کارمند پشت‌ میزنشینی که از چاقی هم رنج می‌بره کاملاً خلاص کنی و تبدیل به یه قهرمان بشی که با ۱۶ ساعت کار مستمر هم می‌تونه ورزش کنه و لاغر بشه و آمار چاق‌های کشور به‌طور کامل خط بخوره!

پایان پیام

کد خبر : 87424 ساعت خبر : 0:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87424
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات