مومیایی در منابع رسمی

برای آنانی که این روز خود را با امور مربوط به مومیایی مفقودِ مشهود گذراندند و همچنان می‌گذرانند باید بگویم ما هم مثل شما خبرها را از منابع رسمی دنبال می‌کنیم و همان قدر می‌دانیم که منابع رسمی می‌دانند.

پایگاه خبری گلونی، علی‌اکبر مجدراد: فضولی؟ آها نه کنجکاوی؟ نه! خدایی خوب چرت می‌گم، می‌خندی؟ درست اومدی همینجاس این هفته برای من اینطوری گذشته:

یکشنبه

چیه توقع داشتید از شنبه شروع کنم؟ ما اصلا از شنبه شروع نمی‌کنیم که چیزی توش گذشته باشه، انشالله از شنبه بعدی براتون از شنبه می‌نویسم.

یکشنبه با مرور شنبه بقیه گذشت، شنبه سعدی به غیر از تقویم و تقاطع مخبرالدوله در تلگرام، اینستاگرام، پیام‌رسان سروش، کتاب‌های حمید هیراد و حتا در فلافل محسن فراهانی دوست ما حضور فعال داشت یعنی لای نون و باز می‌کردی از بیست و دو فلافل و نصفی که ماهرانه در نان به همراه مخلفات چپانده شده بود یکی از اون وسط داد می‌زد: اندورن از طعام خالی دار / تا در آن نور معرفت بینی.

فراهانی در حالی که فلافل را تا ” اندرون از طعام” گاز زده بود یگ گازم به سعدی داد تا دست از سر خیالش بردارد. نور معرفت بینی را سعدی گاز زد و گفت خداییش چرت گفتم حق این فلافل بود حرفم را بخورم.

البته به ما چه، چه کسانی در این روز دستگیر شدند؛ روزی چندهزار نفر در این کشور دستگیر و آزاد می‌شوند مگر آنان در گذراندن هفته ما دخالت می‌کنند که ما در دستگیری و آزادی آنان دخالت کنیم!

دوشنبه

به نام خدا دوشنبه «روز زمین پاک» نام داشت، در این روز دست به دامان آسمان شدیم که به این مناسبت یک خودی نشان دهد و بیاید وسط، او هم آمد وسط میکروفن را گرفت طوری غرید که ساختار سلولی بدن‌مان بهم خورد، بعد از مذاکرات فراوان متوجه شد دامان اصطلاح لفظی است و ته تهش می‌تواند پوشش خودش را با ابر تکمیل کند و دست ما شلوار خودمان را هم با احتیاط لمس می‌کند چه رسد دامان دیگران، بماند که شبا ستاره چشمک می‌زنه و ما برای پرهیز از دعوای ناموسی با آسمان طوری دود و آلودگی تولید می‌کنیم که در پرده حجاب رود و آسایش دوگیتی در امان باشد.

اگر آسمان بداند ما سالی چندهزار کشته برای پوشش ستاره می‌دهیم. باران از چشمانش برای‌مان جاری می‌شود خودش دو دستی دامانش را به ما می‌دهد و می‌گوید مهربون کی بودی تو؟

سه‌شنبه

مومیایی که روز دوشنبه کشف شد ربطی به سه‌شنبه ما نداشت، فقط شنبه ما می‌تواند در یک‌شنبه ما میکس و ادغام شود. با این حال برای آنانی که این روز خود را با امور مربوط به مومیایی مفقودِ مشهود گذراندند و همچنان می‌گذرانند باید بگویم ما هم مثل شما خبرها را از منابع رسمی دنبال می‌کنیم و همان قدر می‌دانیم که منابع رسمی می‌دانند.

چهارشنبه

بانک مرکزی تورم فروردین ماه را مشابه سال گذشته ۹٫۲ درصد اعلام کرد؛ در این روز مرغ همسایه ما در کمال شگفتی نوک به سخن گشایید و خودش به من گفت: اسکول اینهمه کارتون دیدی که یه روز ثمرش رو ببینی من همونم، ثمرشم؛ مرغ همسایه گفت نشون به این نشون به تخم‌‌هایی که گذاشتم این آمار باید بیشتر باشه.

پنج‌شنبه

همه جا سخن از کندی سرعت تلگرام است، رفتم دستشویی آب قطع بود، گفتم لعنتی، گفت منم ثمرشم، امروز اعتصاب کردم برای کند شدن تلگرام ما تو این نرم‌افزار کسب و کار داریم خداشاهده مخ دریا رو تازه داشتم می‌زدم دوتایی بریم بیرون ما هرجای دیگه بخوایم بریم دیگه تنها نیستیم سروشم باهامونه؛ وجدانن آدم امنیت نداره دیگه می‌ترسم به برخی بادهای موسمی توهین کنیم اونام بی ادب، جلوی جمع ضایعمون کنن.

جمعه

فیتیتله جمعه تعطیله توقع بی‌جا دارید ها! جمعه نیومده از چی بنویسم، هان؟ با تواما، دنبال چی هستی اینجا؟

جمعه بزن شبکه دو عمو قناد و مسابقه محله ببین.

باریکلا، بزن عمو ببینه.

پایان پیام

کد خبر : 90048 ساعت خبر : 8:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90048
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات