یک مسئول فقط به قصد خدمت‌رسانی به سفر می‌رود

یک مسئول فقط به قصد خدمت‌رسانی به سفر می‌رود.

پایگاه خبری گلونی، بیتا اسماعیلی: ولی‌الله سیف مدیر بانک مرکزی گفت: «مسافرت مسافران به خارج از  کشور  در کشورمان بیش از حد معمول است و باید متعادل شود.»

البته  نیت  ایشان  خیر بوده و برای حفظ ارزش ریال در برابر دلار بوده است. همان‌طور  که می‌دانید ریشه این گرانی‌های دلار زیر سر مسافرانی است که بی‌دلیل به خارج از کشور سفر می‌کنند.

راه‌کارهای اجرای طرح متعادل‌سازی

برای اجرای این طرح بهتر است همه مردم را  اول ممنوع الخروج کرده و اگر کسی خواست بلیت ترکیه یا کشور اروپایی بخرد همان‌جا یک  بلیت یک طرفه دروازه غار برایش بگیریم تا هم بادی به کله‌اش بخورد هم جلوی ارز مملکت گرفته شود.

من حتم دارم از فردای اجرای این حکم اولین ضربه را به پیکره استعمار می‌زنیم و کاری می‌کنیم که در همه جای دنیا مردم دلار هایشان را  با ریال چنج کنند و آنقدر ارزش پول ملی بالارود که ما دولت آمریکا را تحریم کنیم و پشت سر هم از اقدامات خصمانه آمریکا در جهان ابراز نگرانی کنیم. آقای سیف در جایی دیگر اعلام کردند: «با کارشناسی‌های صورت گرفته  اگر مردم در طرح متعادل‌سازی سفر  شرکت کنند شاهد رشد بالای ۱۰۰ درصد در اقتصاد هستیم».

سفر مسئولان به خارج از کشور

شاید این سوال پیش بیاید که اگر مسئولی خواست به سفرهای خارجی برود تکلیف چه می‌شود ؟ خوب کاملا مشخص است متعادل‌سازی می‌شود یعنی مردم در ایران می‌مانند  و مسئولان به صورت متعادل گروه گروه به کشورهای اروپایی سفر می‌کنند. البته مردم ما آنقدر فهیم هستند که می‌دانند یک مسئول فقط به قصد خدمت‌رسانی به سفر می‌رود و هیچ دلیلی به غیر از این ندارد.

پاسخ مردم

جمعی از مردم در پاسخ به آقای سیف اعلام کردند: «که ما هر ساله در سفرهای استانی با کمبود توالت بین راهی روبرو هستیم چه برسد به زیرساخت‌های تفریحی. حتی در بسیاری از جنگل‌های کشور از مردم بابت پهن کردن زیلو و خوردن یک قاچ هندوانه ورودی می‌گیرند. در شمال کشور هم یک نگهبان در ساحل نشسته و از سرنشینان خودرو هایی که  برای تماشای دریا آمده‌اند ورودی می‌گیرد. البته همه  دور می‌زنند و از کوچه پشتی می‌روند.»

آقای سیف هم به دلیل اینکه در سفر بودند متاستفانه نتوانستند پاسخگو جمعی از مردم باشند ولی قرار شد به زودی جزییات این طرح متعادل‌سازی  را  اعلام کنند.

پایان پیام

کد خبر : 90527 ساعت خبر : 12:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90527
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات