آیا زنان بعد از جام جهانی هم دیده می‌شوند؟

نگذاریم این دغدغه‌ها مناسبتی و مناسب ایام انتخابات و روزهای هیجان انگیز جام‌ جهانی باشد. از تریبون این روزهای پرهیجان به بهترین نحو برای زنان استفاده کنیم!

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: عکس اول و روی جلد روزنامه سازندگی حسابی دست به‌ دست چرخیده است. به نظر می‌رسد موج جدید دختران هوادار فوتبال در رسانه‌ها این روزها در راهند. خبرگزاری‌ها عکس‌ها را سخاوتمندانه در خروجی‌هایشان قرار می‌دهند اما روزنامه‌ها محتاطانه‌تر عمل می‌کنند. کاری کنیم زنان روی جلد در هیبت طرفدار همیشگی باشند.

روزنامه سازندگی
روزنامه سازندگی

عکس‌ها و خبرهای زنان

سرویس عکس ایسنا عکس‌های جالبی از هواداران تیم ملی منتشر کرده. موج حمایت از حضور زنان در صحنه‌های ورزشی امروز فراز و نشیب‌های زیادی داشت.

نه به موج سواری

خبر خوب اینکه دغدغه حضور زنان و رسمیت یافتن آنها به عنوان هوادار در رسانه‌ها با وسواس زیادی در حال پیگیری است.

بعد از ماجرای بیلبورد میدان ولیعصر و تیزر سامسونگ برندها هم در ساختن تیزرها علیرغم ممیزی‌های خاص وسواس بیشتری به خرج می‌دهند.

خبر بد اینکه تب بالا زود عرق می‌کند. کاش برای مطالباتمان در حوزه زنان یک استراتژی خوب داشتیم. موج‌سواری در این حوزه می‌تواند ما را سال‌ها به عقب ببرد.

دغدغه هایمان را همیشگی کنیم

موج‌سواری در حوزه مطالبات زنان همیشه کلیک‌خور و پرتیراژ است. خبرگزاری‌ها باید حواسشان به تله‌هایی که نیتشان را به حاشیه‌ می‌کشاند هم باشد.

این روزها شنیدن دغدغه‌های زنان در لابلای صداهای تک جنسیتی مردانه برای خیلی‌هایمان شیرین است.

فرصت سوزی نکنیم

فرصت دست به دست شدن این دغدغه‌ها و رساندنش به گوش جامعه مردسالار را باید جدی بگیریم و به موازات آن حواسمان به ظرافت بیان این خواسته‌ها باشد.

نگذاریم این دغدغه‌ها مناسبتی و مناسب ایام انتخابات و روزهای هیجان انگیز جام‌ جهانی باشد. از تریبون این روزهای پرهیجان به بهترین نحو استفاده کنیم!

عکس‌های ایسنا با موضوع زنان و دختران طرفدار فوتبال

این عکس‌ها در روزهای اخیر در این رسانه منتشر شده است:

پایان پیام

کد خبر : 94961 ساعت خبر : 6:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=94961
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات