مدیر عامل ایران ایر خیلی جرات دارد؟

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: خانم فرزانه شرفبافی مدیر عامل هواپیمایی ملی ایران است.

روز گذشته دادستان تهران با مسئولان سازمان هواپیمایی کشور نشستی برگزار کرد. دولت‌آبادی در این نشست به تاخیر هواپیماها اعتراض شدیدی کرد و از مسئولان سازمان هواپیمایی خواست که این وضع را سامان بدهند.

در بخش خبری بیست و سی اعتراض و بگومگوی دادستان با مدیرعامل تابان پخش شد و بخشی از سخنان خانم شرفبافی نیز در دفاع از ایران ایر روی آنتن رفت.

مدیرعامل تابان تاخیرها را ناشی از تحریم‌ها دانست اما دادستان از او خواست که پاسخ مردم را در فرودگاه به طور شایسته‌ای بدهند و گفت: تاخیرها به تحریم و امریکا ربط ندارد و به مردم خوب پاسخ داده‌ نمی‌شود. نباید یک کارمند را بگذارید در فرودگاه تا جواب مردم را سر بالا بدهد.

مدیرعامل ایران ایر اما درباره انتقاد تند دادستان تهران گفت: «من امروز از ترکیه آمدم ایران. این پرواز دو ساعت و نیم در بروکسل تاخیر داشت اما دریغ از یک اعتراض مردم. مسافر من دو ساعت پروازش تاخیر می‌کند اعتراض می‌کند».

این نوع سخن گفتن از بالا روش بسیاری از مسئولان است. این لحن خانم شرفبافی سال‌هاست که برایم آشناست. خانم خوش‌ به حالتان که سفر خارج می‌روید اما من اگر جای شما بودم هیچ وقت چنین و با این لحن از بالا و مطمئن به خود، درباره تاخیرها حرف نمی‌زدم چون تاخیرها اعصاب برای ملت باقی نگذاشته است.

بدیهی است که در فرودگاه بروکسل و یا ترکیه تاخیر دو ساعته زیاد اتفاق نمی‌افتد که مردم تحمل می‌کنند وگرنه آنجا مثل اینجا نیست، تاخیرها زیاد بشود مدیرعاملی باقی نمی‌ماند چون قانون می‌داند با سیستمی که تاخیر داشته باشد و جواب مردم را هم ندهد چگونه برخورد کند.

آنجا مگر یک مسئول به خودش جرات می‌دهد که این طوری با مردم حرف بزند. با این لحن؟

آیا در بروکسل و ترکیه یک مسئول برای وظایف ذاتی‌اش این طور سر مردم منت می‌گذارد؟ الان باید تشکر کنیم که بنزین برای طیاره‌ها جور می‌کنید؟ می‌خواهید از این به بعد بنزین را هم خودمان بیاوریم؟

پایان پیام

کد خبر : 93137 ساعت خبر : 1:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=93137
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

واقعا این توجیه کردنها مضحک است بسیار برخورد مسولین هواپیمایى با مردم بى ادبانه است بنده شخصا تجربه دارم هواپیما یازده ساعت تاخیر داشت