از یارانه تا قیمت‌های هیجانی

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: دکتر محمدباقر نوبخت؛ سخنگوی دولت، اعلام کرد: «با وجود مضایق اقتصادی نیز پرداخت یارانه‌ها در سال ۹۷ به همان صورت قبلی ادامه خواهد یافت.» و در ادامه افزودن حالا با این ۵ دلار یارانه چی می‌خواین بخرین شیطونا؟! یعنی هنوز هم به یارانه امیدوارین؟!

تغییر نام کنکور روی میز وزیران

بعد از گذشت ۴۸ دوره برگزاری آزمون سراسری، مسئولان و متولیان به این نتیجه رسیدن که این شیوه جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها علاوه بر آسیب‌های روانشناسی و جامعه شناسی که بر جامعه تحمیل می‌کنه روش مردودی در سیستم‌های آموزشی دنیا محسوب می‌شه.

یعنی بعد از ۲۰ سال که ما هرشب کابوس نداشتن کارت شرکت در جلسه و نداشتن مداد نرم و مدادپاک‌کن همراهمون رو می‌بینیم تازه به این نتیجه رسیدن؟! دمشون گرم. حالا نقشه پشتیبان چیه؟! اسمش رو عوض کنیم حله دیگه!

میوه ارزان شد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه گفت: «دلیل کاهش تقاضا را مدیریت هزینه‌کرد خانوار در شرایط اقتصادی کنونی است هیچ کمبودی در عرضه میوه و سبزیجات وجود ندارد.» البته وی درگوشی افزود در خرید پاپایا و انگور آفریقایی و میوه‌اژدها هیچ کاهش تقاضایی نداریم. مردم می‌گن ۳۵ تومن پول گیلاس بدیم ۱۰۰ تومن می‌ذاریم روش یه میوه عجیب می‌خریم و باهاش لایک می‌گیریم!

حواسمان به داروها است

دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در تأمین و واردات داروهای بیماران خاص مشکلی نداریم، گفت: «در عین حال باید حواس‌مان رو جمع کنیم که این بیماران با تأمین دارو مواجه نشن.» شما هم منتظر بودین بگن مردم داروهای شیمی‌درمانی اضافه بیان تحویل ما بدن یا من یه کمی قاطی‌ام این روزها!

قیمت‌های هیجانی هستند

میرآخورلو؛ معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: «این حجم تقاضا برای این کالاها و نقدینگی موجود در جامعه باعث شده ظرف یکی – دو هفته اخیر قیمت‌های غیرمنطقی و هیجانی شکل بگیره و رشد کنه.» تندیس بلورین هیجان‌زده‌ترین شهروند ایرانی هم می‌رسه به اون دوست گلمون که ۳۸ هزار تا سکه خرید معادل ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومن!

پایان پیام

کد خبر : 95486 ساعت خبر : 5:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95486
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات