هیئت دولت مکمل تورم را به‌روز‌رسانی کند

خبر خوب اینکه لیست این مکمل‌ها قراره توسط هیئت دولت به‌روز بشه و در اختیار مردم قرار بگیره و خبر بد اینه بعدش توسط همون هیئت دولت این لیست تکذیب بشه.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: دانشمندان معتقدند ویتامین بی، دی، کلسیم، آهن و منیزیم مکمل‌هایی هستن که به سوخت‌وساز بدن کمک می‌کنن البته به‌جز اینها مکمل‌های دیگری هم هستند که به سوخت وسازتون کمک می‌کنه یعنی تو شرایطی که می‌خواین بسوزین و بسازین می‌تونین از این مکمل‌ها استفاده کنین.

مکمل تورم ۲۵ درصدی

این مکمل رو دولتمردان تو خونه تورم ۴ درصدی صدا می‌کنن، مثل اون بچه مهارناپذیریه که هیچ‌کس کاری به کارش نداره و هر روز لوس‌تر، پر روتر و گولاخ‌تر می‌شه و هر روز تو محله‌ شرتر می‌شه ولی کسی زورش بهش نمی‌رسه.

مکمل نابسامانی بازار ارز

این مکمل هم کمک زیادی به شما می‌کنه، دولتمردان دلار ۱۳ هزار تومنی رو تو خونه دلار چهارودویست یا نهایت چهارو دویست پنجاه صدا می‌کنن. البته چون این اسم براش آشنا نیس، وقتی صداش می کنن وقعی نمی‌نهد و پاسخی نمی‌دهد ولی تا این لحظه هیچ مکملی نتونسته بیشتر از این به سوخت‌وساز جامعه ایرانی کمک کنه.

مکمل اوپوزیسیون خارجی

اینها در حالی‌که یورو و پوند و دلار برای فک‌وفامیل وطنی می‌فرستن، هرشب تو اینستاگرام از تورم و گرونی و نابسامانی بازار ارز شاکین و هر صبح اسپرسو دوبل می‌زنن و تا شب براتون نسخه می‌پیچن و از اون فاصله یه کاری باهات می‌کنن که تو خدا رو شکر کنی که ازت دورن و دستشون بهت نمی‌رسه. فقط باید بگی دز اسپرسوت رو کم کن، بگیر بخواب، کوروشم خوابیده، بذار ما هم بخوابیم!

مکمل بی‌کاری

تو خونه دولت قبل کار زیر ۳ ساعت در هفته هم صداش می‌کردن، خوبی دولت قبل این بود که در هر شرایطی شاغل حساب می‌شدی حتا اگر فال حافظ می‌فروختی، اسپند دود می‌کردی یا گورخواب هم بودی روی کاغذ شاغل بودی و این یعنی تو تحت هیچ شرایطی بیکار نبودی.

اما تو این دولت به‌جز مشاغل اصلی، یه‌سری مشاغل لاکچری هم داریم که چون زیرساخت‌هاش مثل عدم فیلترینگ مهیا نیس، باعث شده در معرض انقراض قراربگیرن و این بی‌کاری بعد از اون پرکاری، مکمل مهمی برای سوخت‌وساز شماست، یعنی باید بسوزین و بسازین.

خبر خوب اینکه لیست این مکمل‌ها قراره توسط هیئت دولت به‌روز بشه و در اختیار مردم قرار بگیره و خبر بد اینه بعدش توسط همون هیئت دولت این لیست تکذیب بشه.

پایان پیام

کد خبر : 98287 ساعت خبر : 11:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=98287
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات