بازنشستگان شاغل دولتی بدون مقاومت بروند خانه

پیشنهاد می‌کنیم بازنشستگان شاغل دولتی را با صندلی‌هایشان صادر کنید؛ شاید روسای لژیونر برای باقی دنیا هم به اندازه ما جذاب باشد.

پایگاه خبری گلونی،‌ مهدیسا صفری‌خواه: رئیس بازرسی کل کشور، به بازنشستگان شاغل در دستگاه‌های دولتی ۶۰ روز فرصت داد تا پست خود را ترک کنند.

بازنشستگان شاغل دولتی به صندلی چسبیده‌اند

واقعیت این است که از شنیدن این خبر خوشحالیم؛ اما هنوز نمی‌دانیم دولت برای آنهایی که به صندلی ریاست خود چسبیده‌اند، چه تدبیری اندیشیده‌ است.

پیشنهاد می‌کنیم بازنشستگان شاغل دولتی را با صندلی‌هایشان صادر کنید؛ شاید روسای لژیونر برای باقی دنیا هم به اندازه ما جذاب باشد.

چند شغله‌ها در موزه

خبر خوش اینکه چندشغله‌ها هم شامل این طرح می‌شوند، اما برای آنها تمهیدات خاصی باید اندیشید.

می‌توان آنها را به عنوان نمونه نادر مدیر نستوه، ثبت ملی کرد. اجازه بدهید ما در موزه آنها را تماشا کنیم. بالاخره این حجم از مدیریت کلان برای ما هم جذاب است.

ژن‌ خوب‌ها در راه اثبات نسبت خانوادگی

خبر بد برای همه ژن خوب‌هایی که تغییر نام خانوادگی دادند این است که ۶۰ روز فرصت دارند تا با برگه ژنتیک دوباره ژن مدیریت خودشان را فعال کنند.

بالاخره ما راضی نیستیم که فرزندان این پدران بازنشسته از همان بنز و پورشه و مازاراتی هم بیفتند.

مدیران مقاومت نکنند

اگر مدیری برای بازنشسته شدن مقاومت کرد، لطفاً گزینه‌های روی میز را به او یادآوری کنید.

در مورد گزینه‌های زیرمیز نظری نداریم اما شاید لازم شود آنها را هم امتحان کنید. در هرحال همه ملت منتظرند تا نتیجه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را ببینند هرچند که می‌دانیم پست‌های خالی‌شده قبلاً پیش‌فروش شده‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 101027 ساعت خبر : 11:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101027
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات