شهربازی کیو خرم آباد درگذشت

شهربازی کیو خرم آباد درگذشت

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: بعد از ماه‌ها کش‌وقوس شهرداری خرم‌ آباد توانست بخشی از شهربازی متروک کیو را آزاد و آن را تبدیل به پارکینگ عمومی کند.

جالب است که امروز صفحه‌های شهرداری در فضای مجازی و سایت‌های محلی همه از این کار بزرگ! نوشته بودند و برخی هم تبریک گفته‌ بودند.

ولی همه غافل از این هستند که این همه تلاش و درگیری و زدوخورد (چند روز پیش ماموران اجراییات شهرداری به وسیله ماموران سرمایه‌گذار به‌شدت زخمی شدند) برای این کار جای تاسف دارد نه تشکر.

خرم‌آباد شهری است که طبق برخی آمارها نزدیک به پانصدهزار نفر جمعیت دارد و برای این میم میلیون نفر حتی یک شهربازی هم در شهر وجود ندارد.

دو شهربازی قدیمی شهر با سهل‌انگاری و بی‌تفاوتی مسئولان شهری در سال‌های گذشته متروکه شده‌اند و چرخ‌فلک‌هایشان لانه کلاغ و قمری‌ها شده‌ است.

در همه این سال‌ها هر شهرداری که روی کار آمد یکی از وعده‌های روزهای نخستش راه‌اندازی دوباره این شهربازی‌ها به‌ویژه شهربازی کیو بوده است. ولی هیچ اتفاقی تاکنون نیفتاده است.

اکنون شهرداری خرم‌آباد به جای سعی در کشاندن سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی دوباره این شهربازی، ماه‌ها وقت خود را صرف این می‌کند که گوشه‌ای از محوطه شهربازی را پارکینگ کند.

شهربازی کیو خرم آباد

این کار نشان می‌دهد که مدیران شهری خرم‌آباد انگیزه‌ای برای جبران کاستی‌ها ندارند و امیدی برای راه‌اندازی دوباره این شهربازی نمی‌توان داشت.

شهرداری باید همه برنامه و توان خود را در راه بازسازی و مدرن‌سازی این شهربازی‌ها بکند نه اینکه با خط زدن صورت‌مسئله راه‌ها را برای نابودی بیشتر این مکان‌های تفریحی باز کند.

خرم‌آباد همیشه از کوته‌بینی مدیرانش از هر دسته و جناح و مقامی ضربه‌های زیادی دیده است.

این مدیران شعاع دیدشان از نوک بینی‌شان بیشتر نمی‌رود و در بهترین حالت قادر به برطرف کردن نیازهای روزانه شهروندان هستند و برنامه‌ریزی شهری چیز غریبی در این شهر است.

پایان پیام

کد خبر : 102784 ساعت خبر : 11:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=102784
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات