قیمت دلار با شیب زیادی در حال سقوط است

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: قیمت دلار با شیب زیادی در حال سقوط است و احتمالا در روزهای آینده به نرخ معینی برسد و ثابت شود.

هنوز دقیقا در مورد بالا رفتن قیمت ارز شفاف‌سازی نشده بود که حالا دنبال دلیل سقوط قیمت آن هستیم. شایعات و گفته‌هایی در مورد دست داشتن بانک مرکزی و چند وزارتخانه در این نوسانات می‌شنویم که با توجه به اتفاقات روزهای اخیر، درست بودن آن را تا حد زیادی ثابت کرده است.

ولی موضوع این است که دقیقا تا کی ما باید فقط تماشاچی باشیم؟ تا کی باید از جیب مردم اشتباهات و سهل‌انگاری‌های دولت و نهادهای دیگر جبران شود؟

جور گم‌شدن ارزهای واگذار شده برای واردات و نامرئی شدن کسانی که این ارزها را گرفته‌اند و مدیرانی که مسبب این پرداخت‌ها بوده است را باید شهروندان بپردازند.

آینده و سرمایه‌های مردم نباید بازیچه دست دولتمردان باشد. یک کارمند مستاجر که با مشفت مبلغی برای رهن منزلی تهیه کرده است و سال گذشته به صاحبخانه داده است، امسال باید دو برابر ابن مبلغ را تهیه کند و یا به حاشیه شهر برود.

قیمت دلار با شیب زیادی در حال سقوط است

جرم اکثریت مردم که در بازی‌های سیاسی و اقتصادی نیستند و فقط نظاره‌گر جادوگری‌های دولت و گروه خاصی از چسبیده‌ها در بازار هستند،چیست؟

شخص نیست که چه زمانی نوبت به اکثریت مردم می‌رسد تا در زندگی خود تاثیرگذار باشند.

وضعیت به حاشیه راندن مردم به‌جایی رسیده که دولت لزومی نمی‌بیند در مورد این همه نابه‌سامانی و افزایش قیمت وحشتناک و بی سابقه توضیح دهد.

ثابت شده است که سکوت مردم در مقابل ناهنجاری‌ها اگر طولانی شود، مانند خراب شدن شد، ویرانگر می‌تواند باشد. و باید به مردم فرصت دخالت در سرنوشت خود را داد.

پایان پیام

کد خبر : 102365 ساعت خبر : 11:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=102365
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات