قیمت دلار ۱۴ مهر به لحظه

این صفحه در طول روز ۱۴ مهر به‌روز می‌شود

قیمت دلار در ۱۶ مهر بعد از تصویبCFT کلیک کنید

فوری: دلار هزار تومان ارزان شد

دادستان تهران: هیچ سایتی حق ندارد قیمت‌های لحظه‌ای را اعلام کند. جعفری دولت آبادی: نباید اجازه دهیم قیمت ارز دوباره بالا برود.

دلار در بازار آزاد: دلال‌ها قیمت امروز دلار را از ۱۳ هزار ۲۰۰ تا ۱۴هزار ۴۰۰ اعلام می‌کنند.

مهر گزارش داد: بانک‌ها امروز(شنبه ۱۴ مهرماه) هر دلار آمریکا را از مردم ۹۵۰۰ تومان می‌خرند و حدود ۱۱۵۰۰ تومان هم بابت خدمات ۲۱گانه تعیین شده از سوی بانک مرکزی، به مردم می‌فروشند.

فوری: ورود لباس شخصی‌های نیروی انتظامی به بازار ارز با هدف تشخیص دلالان.

ایسنا نوشت: تا عصر روز پنج‌شنبه ۱۳ مهر دلار  ۱۴ هزار و ۳۰۰ تا ۱۴هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شد و صرافان با نرخ بین ۱۳ هزار و ۸۰۰ تا  ۱۴۰۰۰ تومان می‌خریدند. البته صرافی‌های دیگری هم بودند که نرخ ۱۰ هزار تومان برای خرید و ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان برای فروش را روی تابلوی خود درج کرده بودند که اکثرا عاری از متقاضی بودند. یکی از صاحبان صرافی می‌گفت: اگر کسی به ما ارز با نرخ ۱۰ هزار تومان بفروشد ما هم ارز ۱۰ هزار ۱۰۰ تومانی خواهیم فروخت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دراین روزها درشرایطی به سر می‌بریم که قیمت دلار نوسان بسیاری دارد.

شرایط به گونه‌ای است که قیمت دلار در یک شهر با شهر دیگر تفاوت دارد. امروز قیمت دلار ۱۴ مهر هم دلار نوسان خواهد داشت.

همین امر باعث شده است که  سودجویان از این فرصت استفاده کنند و قیمت‌های کاذب به مردم بدهند.

در روزهای اخیر با روند کاهش دلار هم بسیاری از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف با زدن قیمت‌های دروغ و اشتباه سعی در گمراه کردن مردم هستند.

در این شرایط بهتر است مردم از سایت بانک مرکزی و رسانه‌های معتبر پیگیر قیمت دلار باشند و از توجه به کانال‌ها، سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که درگیر اخبار زرد و غبار آلود فضای مجازی هستند خودداری کنند.

بسیاری از این رسانه‌ها با توجه به اهداف خود قیمت را بالا و پایین می‌کنند و از اطلاع رسانی دقیق در این خصوص خودداری می‌کنند.

صحبت‌های معاون رئیس جمهور درباره قیمت دلار

در همین راستا معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، گفت:

از بحران تغییرات قیمت ارز در حال عبور هستیم و برآوردها نشان می‌دهد که قیمت ارز باید زیر ۷ هزار تومان قرار بگیرد.

جمشید انصاری روز پنجشنبه در شورای اداری کردستان اظهار کرد: با به روی کار آمدن دولت یازدهم، در شرایطی سیاست های کشور اجرا شد که به دلیل تحریم ظالمانه آمریکا در یک شرایط اقتصادی خاص قرار داشتیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد شرکت های بزرگ و خصوصی باید در استفاده ارز در منابع ملی بیش از منابع شخصی خود توجه داشته باشند.

قیمت دلار ۱۴ مهر

همچنین درپی کاهش نرخ دلار در چند روز گذشته، رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: به نظر می‌رسد وضعیت بازار ارز در آینده هم همین روند را طی کند.

عدنان موسی‌پور در رابطه با پیش‌بینی آینده بازار ارز و دلار گفت: پیش‌بینی آینده بازار در حال حاضر بسیار سخت است.

اتفاقا یکی از ایراداتی که در حال حاضر به اقتصاد وارد است، این است که بازار کاملا غیرقابل پیش‌بینی شده و واقعا کسی نمی‌داند در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. دولت هم به طور مرتب بخشنامه‌ صادر می‌کند که معلوم نیست نتایج آن موجب رونق صادرات می شود یا مانع آن.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همه این اوصاف به نظر می‌رسد وضعیت بازار ارز در آینده هم متفاوت‌ از این چند روز اخیر که نرخ‌ها با کاهش شدید مواجه شد، نباشد و این نکته امیدوارکننده ای است.

پایان پیام

کد خبر : 102703 ساعت خبر : 6:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=102703
اشتراک در نظرات
اطلاع از
7 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سلام
دوستان لطفا یاد بگیریم که همدیگه رو به عمل دوست داشته باشیم …و بدونیم تا زمانی که به یک هدف درست و ماندگار فکر نکنیم بهش نمیرسیم…و کسی مملکت ما رو بجز خودمون اباد نمیکنه…

خدایا حاج زنبور عسل رو به مادرش رسوندی . آن شرلی با موهای قرمز رو مشکی فرمودی . پینوکیو چوب خشکی بود آدمش کردی . خداوندا خو فرض کن ما ملت سه رنگ هم پینوکیو هستیم ما رو هم آدم کن تا گول دلار مکار و آمریکا نره رو نخوریم . ممنون اون دنیا جبران میکنیم . فدات

انشاء الله سربازان گمنام امام زمان دلالان و برخی از صرافان ملعون که در نابسامانی مملکت نقش داشته اند را دستگیر و به سزای عمل خود که به شدن قشر ضعیف بود برسانند . و ما از حضرت آقا انتظار داریم وارد عمل شوند

مثلا اگه سایتی قیمت نزنه، ارزش دلار میاد پایین و ارزش پول ملی میره بالا؟

یعنی وضعیت اقتصاد مملکت اینقدر آبکی شده که یه چند تا سایت میتونند بالا و پایینش کنند؟

خداوندا ما رو نجات بده که دیگه واقعا صبرمون تموم شده.

دولت هی قیمت‌ها رو بالا پایین میکنه

امیدوارم دلار هر لحظه و هر روز پایین تر بیاد. ادامه زندگی برای همه بسیار سخت شده. اینجا بحث ایدئولوژی نیست که هر کسی یه نظری داشته باشه. بحث معیشت مردمه. بحث نان. پس باید یکصدا به پایین آوردن دلار کمک کنیم.

مملکت دلسوز میخواد
باید همه مردم به این نکته برسن که
همه چی دست خودشونه
و با هجوم به یه سمت کشتی و سنگین کردن کشتی در یک نقطه
همه غرق میشیم