فروش فوری قبر به بهانه مهاجرت

پایگاه خبر ی گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: در آگهی نیازمندی‌ها به این آگهی برخوردیم؛ فروش قبر به علت مهاجرت. قبر واقع در قطعه ۲۲۴، نزدیک به خیابان اصلی است. فروش فوری به علت مهاجرت با قیمت توافقی.

میل امید به زندگی به روایت آگهی قبر

این آگهی می‌تواند از تغییرات میل امید به زندگی ما ایرانی‌ها خبر بدهد. این آگهی به تنهایی می‌تواند سرانه امید به زندگی را در کشور به‌فنا بدهد. مسئولین به‌جای توجه به زیرساخت‌ها همواره در پی نفی ناامیدی هستند اما برای بعضی مهاجرت یعنی نقد کردن هرآنچه داری برای کمی زندگی کردن در یک جغرافیای دیگر.

یک شروع تازه با مهاجرت

 مهاجرت برای همه ما می‌تواند یک سرآغاز تازه باشد. زمانی برای شروع کردن دوباره. بهانه‌ای برای اشتباه نکردن اگرچه اجتناب ناپذیر است؛ آنهم در سرزمینی که همواره قرار است به شما به عنوان یک مهاجر نگاه شود  حتا با همه امکاناتی که دولت به شما می‌دهد.

چمدان‌ها را ببندید

این روزها خیلی‌ها در پی بستن چمدان‌هایشان برای مهاجرت هستند. آنها حتی توانایی ساختن سرزمین مادری‌شان را هم در خودشان نمی‌بینند. شاید هم خسته شدند از این همه در جا زدن. البته این تعبیری است که خود آنها برای زندگی در سرزمین مادری دارند.

هشدار این آگهی را جدی بگیرید

مهاجرت می‌تواند شما را برای یک دورخیز بزرگ آماده کند. حسی شبیه رهایی است از قید همه تعلقات معنوی و مادی که در جایی به نام وطن قرار دارد.

آگهی‌هایی از این دست می‌تواند یک زنگ خطر یا هشدار باشد اگرچه برای صاحب آگهی شاید نقد کردن همه چیزی باشد که در وطن دارد و تبدیل آن به ارز خارجی برای مهاجرت؛ اما فروختن قبر و تبدیل آن به ارز فقط نشان از یک شروع قدرتمندتر دارد. یک شروع که صاحب آگهی در کشور خودش انگار نمی‌تواند آن را داشته باشد.

هر جا که روی آسمان همین رنگ است

این آگهی حتی اگر شوخی هم باشد شوخی بدی است. می‌تواند به تنهایی ناامیدی رایج در کشور را نشان دهد. می‌تواند از کنار گذاشتن همه انگیزه های مادی و معنوی وطنی خبر بدهد. کاش صاحب آگهی هر جایی که هست احساس بهتری داشته باشد آنقدر که در خودش میل به پیش خرید قبر چند طبقه را احساس نکند.

پایان پیام

کد خبر : 104840 ساعت خبر : 9:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104840
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات