استفاده از بازیگران مختلط نسخه تئاتر را در دانشگاه آزاد قوچان پیچید

استفاده از بازیگران مختلط نسخه تئاتر را در دانشگاه آزاد قوچان پیچید

پایگاه خبری گلونی؛ مهدیسا صفری خواه: یک نمایش قرار بود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان به روی صحنه برود لغو شد. عیدی کارگردان تئاتر گفت: «مسئولان مربوط در توجیه تصمیم لغو نمایش گفتند، بخشنامه جدیدی از «بالا» رسیده که امکان اجازه اجرا برای نمایش با بازیگران مختلط داده نشود.»

تأمین سرانه خنده ایرانی‌ها از هر راهی

از مسئولین متشکریم که این روزها مراعات حال ما طنزنویس‌ها رو می‌کنن؛ به‌هرحال همین جوری که کل اخبار روز رو کپی وپیست کنی تو خبرگزاری‌ها سرانه خنده ایرانی‌ها تأمین می‌شه؛

می‌خوام ببینم بعد از این خبرها کدوم موسسه تحقیقاتی جرئت می‌کنه بگه ما عصبانی‌ترین ملت دنیا هستیم.

مرور آنچه که در هفته جاری ما را خنداند

اگر یه زمانی به روایت آمار عصبانی‌ترین مردم دنیا هم بودیم اون مال این بود که از بی‌توجهی مسئولین درد می‌کشیدیم اما این روزها اسباب شوخی و خنده از هر جایی به راهه.

بالاخره یکی با بیمار تالاسمی کل‌کل می‌کنه بعد خودش کله‌پا می‌شه؛ یکی کارمند گمرک رو به فحش می‌گیره و از اینکه اون‌قدری که دلش خنک بشه بهش فحش نداده طرح استیضاح وزیر کشور رو کلید می‌کنه.

البته یکی هم مثل آقای ولایتی هر روز صبح یه نگاهی به تقویم کاری ۲۳ تا شغلش می‌کنه بعد با خودش می‌گه امروز چی‌کار کنم که جز ده‌تای برتر خبرها بشم و تصمیم می‌گیره یک تئاتر رو لغو کنه به خاطر استفاده از بازیگران مختلط که در این راستا پیشنهاد می‌کنیم تئاترها در دو سانس برگزار بشن در سانس اول بازیکنان مرد بیان دیالوگ‌هاشون رو بگن و در سانس دوم هم بازیکنان خانم این کار رو انجام بدم.

البته چون خانم‌ها مقدم هستند می‌شه جای سأنس اول و دوم رو هم عوض کرد و این جوری همه راضی هستند به جز تماشاگرها که البته تماشاگرها هیچوقت دغدغه هیچ کار فرهنگی نبودند و خیلی هم مهم نیست که راضی باشن یا نه!

استفاده از بازیگران مختلط نسخه تئاتر را در دانشگاه آزاد قوچان پیچید

دیگه وقتی بازدید از قبرستون و آثار فرهنگی تاریخی رو زنونه مردونه کنن شما انتظار داری یه تئاتر با این مؤلفه‌ها راست راست روی صحنه بره و مردم در کنار هم اشک بریزن و بخندن و لابد پس‌فردا هم قراره همون رو فیلم کنن و بفرستن روی پرده بزرگ سینما.

به‌هر حال همین‌که آقای ولایتی حواسش به ۲۳ تا شغلش هست و همه رو می‌تونه همزمان هندل کنه خیلی اتفاق خوبیه.

حالا این وسط دو تا شهریه رو هم به اون دانشجوی بیچاره‌ای که به امید فردای بهتر کار می‌که و درس می‌خونه ببخشه هم راه دوری نمی‌ره!

جالب می‌دونین چیه؟ جالب اینه الان خبر رسید که چنین دستوری از بالا نیومده. یعنی آقای ولایتی و دوستاش با همه سرشلوغی چنین دستوری ندادن.

پایان پیام

کد خبر : 108911 ساعت خبر : 1:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=108911
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات