چرا خوانندگان پرطرفدار پاپ این نزدیکی‌ها کنسرت نمی‌دهند؟

چرا خوانندگان پرطرفدار پاپ این نزدیکی‌ها کنسرت نمی‌دهند؟

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: همین اول بگویم من عاشق وطنم هستم و محصولات ایرانی را دوست دارم و اغلب محصولاتی که استفاده می‌کنم ایرانی است.

البته به جز موبایل، لپ‌تاپ، عینک، تلویزیون، رادیو، ریموت پارکینگ، پرینتر، اسکنر، مایکروفر، یخچال، فریزر، کفش کوه، دوربین عکاسی، ادوکلن و یک‌سری از همین خرت و پرت‌ها که مشابه ایرانی ندارند بقیه چیزهایم ایرانی است.

پس به من انگ وطن‌فروشی و اجنبی‌پرستی نمی‌چسبد. من حامی محصولات ایرانی هستم و از آن‌ها استفاده می‌کنم.

اما امروز می‌خواهم رازی را برملا کنم و امیدوار باشم که طنز امروز منتشر بشود.

راستش را بخواهید آرزو دارم یک روز که واردات ماشین خارجی آزاد شد و مردم ماشین باکیفیت و ارزان سوار شدند، بروم خودروساز داخلی را بببینم و در آخرین دقایق روزگار به او بگویم: این همه سال وقت داشتی برای ساختن یک ماشین خوب اما دائم ملت را سرکار گذاشتی. بعد بگذارم او سرش را روی شانه‌ام بگذارد و به دیار باقی بشتابد تا من مثل فیلم «سوته‌دلان» بگویم: همه عمر دیر رسیدی.

راستش را بخواهید آرزو دارم یک روز که کنسرت دادن خیلی راحت‌تر شد و آن خواندگان قدیمی و خوب که الان نمی‌توانند روی صحنه بروند توانستند روی صحنه بروند، بروم زنگ در خانه این فلان بند و بهمان بند و بیسار بند را بزنم و بگویم: کنسرت جدید نداری؟ و همان‌جا بمانم و قاه قاه بخندم.

ریا نباشد همین هفته پیش کیش بودم و می‌دیدم مردم ایران که در کیش هستند و به آن‌ها کیشوند می‌گویند اغلب ماشین آمریکایی سوار می‌شوند.

شما در کیش هر اتومبیلی اراده کنید می‌توانید وارد کنید و بخرید اما باید بدانید که اغلب مردم ترجیح می‌دهند مدل‌های آمریکای بی‌تربیت را سوار بشوند؟ چرا؟ چون باکیفیت است لعنتی. بزرگ و جادار و مطمئن است.

هیچ می‌دانید چرا خوانندگان پرطرفدار پاپ در ایام نوروز در دبی و ترکیه و گرجستان و ارمنستان کنسرت نمی‌دهند؟ آفرین بر شما. چون فلانی و فلانی و فلانی آن‌جا کنسرت می‌دهند.

هیچ می‌دانید چرا خوانندگان پرطرفدار پاپ در ایام غیرنوروز هم در دبی و ترکیه و گرجستان و ارمنستان کنسرت نمی‌دهند؟ چون کسی که به کنسرت فلانی و فلانی و فلانی برود دیگر به کنسرت این دوستان پلی‌بک‌کار و ناتوان بر روی استیج پا نمی‌گذارد.

حالا فهمیدید چرا کیشوندان از خودرو داخلی استفاده نمی‌کنند؟

باقی بقای‌تان

پایان پیام

از ایسنا

کد خبر : 108004 ساعت خبر : 3:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=108004
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات