من یک سلبریتی مشهور و بازنده هستم اما اجازه نمیدهم فراموشم کنید. برای اطلاع دقیقتر از زندگی این سلبریتی معروف کافی است مطلب زیر را بخوانید.
من یک سلبریتی هستم
پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفریخواه: من یک سلبریتی مشهور هستم. از آخرین باری که روی مردم اثر گذاشتم چند هفته میگذرد اما هیچوقت اجازه نمیدهم که فراموشم کنید.
وقتی دکمه دنبال کردن را زدید شما را همراه خودم به پایین میکشم. میگویم پایین چون من برای جلب توجه شما هرکاری میکنم. شما برای من آمار بالای بازدید صفحه هستید، هرکسی چیزی غیر از این گفت به صداقتش شک کنید.
صفر تا صد یک پرش بزرگ
روزهای اول زندگی در فضای مجازی باید استراتژی شناختن محیط و شناساندن خود به بقیه را پیش بگیرید.
برای اینکار در صفحات پربازدید بحثهای چالشی کنید، املای کلمات را اشتباه بنویسید، لیسانس حقوقتان را در چشم مخاطب فرو کنید و درباره قد همسرتان با افتخار حرف بزنید.
نود درصد سلبریتیها همین راه را رفتهاند حتا همه آنهایی که املای واقعی کلمات را بلدند از همین شیوه برای جلب مخاطب استفاده میکنند.
بعد مردم را به صفحه خود میکشند و لوازم آرایش، لباس، کفش یا هرچیزی که دوست دارند را به قیمت ارز حبابی به آنها بفروشند.
خارجیپوشهای وطنی
سلبریتیها روی برندهای خارجی تأکید میکنند و همه این کارها را میکنند تا نشان بدهند معمولی نیستند.
ریختپاش کنید، از مزونها لباسها مجانی بگیرید و خودتان را برای نمایش دروغین مارکها و برندها آماده کنید.
دهانتان را پر از غذا کنید حتا اگر فردا با مشکلات گوارشی روانه بیمارستان شدید از غذای آن شب تعریف کنید وگرنه چک دوم پرداختی تبلیغات هرگز به دستتان نخواهد رسید.
کودکان کار لاکچری و داستان سراها
بچههایتان را در ویترین به نمایش بگذارید.
برای خانه صورتیتان هزار داستان تخیلی ببافید و تلاشتان را متمرکز کنید روی خنداندن مردم با تغییر حالات صورت و شوخیهای ممیزی و بیادبهای عجیبغریب.
اینها ویترین سلبریتیهای فضای مجازی هستند.
سلبریتیهای واقعی را بشناسیم
البته دور سلبریتیهای فرهنگیهای واقعی و کتابخوانها را خط میکشیم چون آنها دغدغههای بودن و شدنشان بیشتر است و در حد تبلیغات زیرپوستی اکستنشن فلان و میکروبلیدینگ بیسار و ارزانسرای ترکیه و چین و دبی و آلمان و کانادا خودشان را پایین نمیاورند.
چالش عکس ده سال پیش
سلبریتیهای واقعی مشکل هکسره و دال ذال صاد ضاد و کوبیدن خانه و اسپانسر شدن فلان برند را ندارند.
آنها اخبار جعلی پربازدید به خورد ملت نمیدهند. چالش ده سال پیششان تنها به تگ کردن مارکها ختم نمیشود و سایز مغز و آگاهیشان در همه این سالها تغییر کردهاست.
من نماینده برندها هستم
من یک سلبریتی هستم.
از یکجایی به بعد خودم را فراموش کردم و نماینده همه برندهایی شدم که من را خریدند.
شما جای پای آنها را بر روی هویت من میبینید.
من یک سلبریتی هستم، از یکجایی به بعد دروغهایم را در جعبههای رنگی برای فروش به شما عرضه کردم.
شما به اعتبار عدد تماشاچیهای این بازی من را باور کردید. شما من را عوض کردید.
لذت بردن از زندگی را فراموش کردم
حالا به همه چیز له چشم تولید محتوا برای صفحهام نگاه میکنم.
شاید فکر کنید این بالا رفتن آگاهی من است، اما با اطمینان میگویم که این یعنی فراموش کردن لذتهای ساده از زندگیخیلی وقت است از شیرین زبانیهای دخترم، از هدیههای همسرم و از زیبایی لبخندم لذت نمیبرم وقتی که شما من را تأیید نمیکنید دیوارهای این دنیای مجازی روی سرم آوار میشود.
مردم شما مقصر هستید چون به دیدن من با این فاصله از خود واقعیام عادت کردید!
من یک سلبریتی هستم.
پایان پیام
کد خبر : 112581 ساعت خبر : 11:35 ق.ظ