سلبریتی ها هر آنچه از زندگی رویایی را می‌خواهید در اختیارتان می‌گذارند

سلبریتی ها هر آنچه از زندگی رویایی را می‌خواهید در اختیارتان می‌گذارند

سلبریتی‌ ها و مشکل تأمین محتوا

پایگاه خبری گلونی مهدیسا صفری‌خواه:

این روزها شغل‌های مجازی به موازات شغل‌های حقیقی در حال رشد و تکامل هستند.

مزه کننده‌های غذا؛ فروشنده‌های آنلاین و سلبریتی‌های معترض به همه‌چیز و تبلیغاتچی‌ها از اکستنشن مو و مژه تا تاتو کننده‌های ابرو و کلینک‌های زیبایی بدون مجوز و با مجوز همه‌جا در کمین ما هستند.

زندگی حقیقی ما پر از سلفی‌بگیرانی شده که مزه شادی‌هایشان را بدون تقسیم آنها با دیگران در فضای مجازی احساس نمی‌کنند.

سلفی‌بگیرانی که همه‌جا هستند و سریع دست به دوربین می‌شوند.

آنها به حریم خصوصی دیگران توجه ندارند و از هر رخدادی فیلم و عکس تهیه می‌کنند.

مزه کننده‌های غذا هم به‌موازات شبکه‌های اجتماعی در حال گسترش هستند.

به‌نظر می‌رسد نان‌شان حسابی در روغن است و با این قیمت کالاها دیگر دغدغه سیر کردن خودشان را ندارند اما معضل اصلی که آنها با آن روبرو هستند کیفیت‌های پایین است.

آنها به خاطر افتادن در تله تبلیغات هرگز نمی‌توانند کیفیت پایین رستوران‌ها و فست‌فودها را رسانه‌ای کنند.

بسیاری از آنها در فضای مجازی محکوم به جانبداری از رستوران‌ها بدون رعایت انصاف شده‌اند و وقتی دیدند هوای انتقادات حسابی پس است مجبور شدند کامنت‌ها و نظرات مخالف را پاک کنند و ارسال نظر را یا ببندند یا محدود به دایره خودی‌های مجیز‌گو کنند.

سلبریتی ها هر آنچه از زندگی رویایی را می‌خواهید در اختیارتان می‌گذارند

سلبریتی‌ها و پابلیک فیگورها هم که همیشه در حال گرفتن کَره از آب هستند.

از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را تبلیغ می‌کنند و مثل یک کارشناس تمام‌وقت در همه حوزه‌ها بدون دانش مرتبط اظهارنظر می‌کنند و به بی‌اعتمادی مردم به نظرات کارشناسی شده با اصالت دامن می‌زنند.

این‌روزها جلب اعتماد عمومی مردم از بلندگوهای با فالوئر و دنبال‌کننده بالا راحت‌تر است.

تولید محتوای این افراد نیاز تجمل‌گرایی و مصرف‌گرایی را در کاربران فضای مجازی نشانه می‌گیرد.

سلبریتی ها هر آنچه از زندگی رویایی می‌خواهید را در اختیارتان می‌گذارند.

راحت نشستن و توجه رسانه‌ها و درآمدزایی مهم‌ترین بخش زندگی افراد مشهور فضای مجازی در کشور ماست.

آنها حتا یک تلاش شایسته تقدیر و منطبق بر ذائقه مخاطب هم برای تولید محتوا ندارند و در نهایت همین محتوای مصرف‌گرایانه به شدت مورد استقبال در فضای مجازی قرار می‌گیرد.

شاید وقت آن رسیده که توقعاتمان را از این بخش از جامعه بالاتر ببریم و سلیقه‌های اجتماعی و دغدغه‌هایمان را با آنها مطرح کنیم یا به بازیچه شدن توسط آنها پایان دهیم و از تأیید همیشگی‌شان دست برداریم.

پایان پیام

کد خبر : 119851 ساعت خبر : 11:34 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=119851
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات