مارک وینز جهانگرد معروف به ایران آمد و مستر تیستر کلی خوش‌به حالش شد

مارک وینز جهانگرد معروف به ایران آمد و مستر تیستر کلی خوش‌به حالش شد

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: چند روزی است که مارک وینز یکی از معروف‌ترین جهانگردان یوتیوب به ایران سفر کرده است.

او به کشورهای مختلف سفر می‌کند، غذاهای متنوع و محلی‌شان را می‌خورد و در یوتیوب فیلم این سفرها را به اشتراک می‌گذارد.

این فیلم‌ها بیننده‌های زیادی دارد و بسیار هم پرطرفدار است. فیلم سفر آقای وینز به ترکیه را دیده بودم. از سرزدن به رستوران‌های کوچک خیابانی تا بزرگ. از چشیدن غذاهای محلی و تعریف از کیفیت آنها.

آمدن مارک وینز جهانگرد معروف به ایران یک فرصت فوق‌العاده برای جذب توریست و گردشگر است.

وقتی شنیدم او بالاخره ایران را به عنوان مقصد سفرش انتخاب کرد بسیار خوشحال شدم؛ اما این خوشحالی زیاد طول نکشید و با دیدن همراه او یعنی مستر تیستر لبخندم محو شد.

مستر معروف ایرانی حالا همه جا با مارک است. چند روزی است که در رشت و استان گیلان در گردش هستند.

به ماسوله سر زده‌اند، خاویار ایرانی را دیده‌اند، به دکه‌های کبابی رشت رفته‌اند، مخلفات غذاهای گیلانی را چشیده  و از رشته خشکار معروف گیلانی فیلم گرفته‌اند؛ و همه اینها را بیشتر از این‌که در اینتاگرام مارک ببینید در صفحه آقای تیستر می‌توانید مشاهده کنید.

تیستر معروف حسابی از ورود مارک به ایران استفاده برده و هر روز کلی فیلم از گردش‌های‌شان در صفحه اینستاگرام خودش می‌گذارد و حسابی هم لایک جمع می‌کند.

همین دوست عزیزی که چندوقت پیش فقط بخاطر یک کاریکاتور کلی حاشیه درست کرده بود حالا نماینده مردم ایران شده و همراه مارک وینز معروف به شهرهای مختلف سفر می‌کند. واقعاً کسی بهتر از ایشان برای همراهی نبود؟

یعنی فقط باید خوب بخوری و بخاطر خوب خوردن معروف باشی تا بتوانی با یک جهانگرد همراه شوی؟

در ایران چهره‌های شناخته شده زیادی داریم که می‌توانستند همراه این توریست معروف باشند و چهره زیباتری از ایران را به نمایش بگذارند.

حضور این جهانگرد معروف در ایران فرصت فوق‌العاده‌ای است که البته با بودن جناب تیستر خیلی به دل‌مان ننشست ولی امیدواریم باعث رونق صنعت گردشگری و معرفی بهتر ایران به مردم جهان شود.

پایان پیام

کد خبر : 144525 ساعت خبر : 10:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=144525
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات