فیلم روز صفر به کارگردانی سعید ملکان جدیدترین فیلم این کارگردان

فیلم روز صفر به کارگردانی سعید ملکان جدیدترین فیلم این کارگردان

به گزارش پایگاه خبری گلونی با آماده شدن دکورهای فیلم سینمایی روز صفر فیلمبرداری اولین فیلم سعید ملکان در چندماه گذشته در تهران آغاز شد.

فیلم سینمایی «روز صفر» که گفته می‌شود روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است طی دو ماه در ایران و چند کشور خارجی جلوی دوربین رفت.

امیر جدیدی و ساعد سهیلی دو نقش اصلی فیلم هستند و در کنار آنها چند بازیگر سرشناس خارجی و ده‌ها بازیگر تئاتر در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.

از زمان آغاز پیش‌تولید «روزصفر» موضوع و داستان این فیلم کنجکاوی‌های زیادی را بین اهالی رسانه ایجاد کرده و خلاصه داستان‌ها و اخبار غیر رسمی زیادی درباره این فیلم منتشر شده که هیچکدام مورد تایید سازندگان «روزصفر» نیست.

فیلم روز صفر به کارگردانی سعید ملکان

فیلمنامه را سعید ملکان و بهرام توکلی به صورت مشترک به نگارش درآوردند و علی قاضی مدیریت فیلمبرداری فیلم را بر عهده دارد.

این فیلم یک تریلر متفاوت در سینمای ایران است که برای نمایش در جشنواره‌ فیلم فجر آماده می‌ شود.

سعید ملکان (متولد ۱۳ فروردین ۱۳۵۸ در تهران) چهره‌پرداز، تهیه‌کننده و کارگردان سینمای ایران است. او تاکنون ۶ بار برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی جشنواره فیلم فجر شده‌است.

سعید ملکان متولد سال ۱۳۵۸ و فارغ‌التحصیل رشته هنرهای تجسمی از هنرستان صدا و سیما است. فعالیت حرفه‌ای را در سینما از سال ۱۳۷۳ همزمان با تحصیل، در گروه گریم شبکه اول سیما زیر نظر مرتضی اردستانی آغاز کرد. از سال ۱۳۷۵ تا سال ۱۳۷۷ به عنوان مجری چهره‌پردازی با بیژن محتشم به همکاری پرداخت و پس از آن بطور مستقل در عرصه سینما و تلویزیون مشغول بکار شد.

پایان پیام

کد خبر : 145689 ساعت خبر : 9:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145689
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات