اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد، همه چیز در مورد این مربی کروات

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

همه چیز در مورد این مربی کروات جلسه اسکوچیچ و مدیران فدراسیون فوتبال صبح امروز در محل ساختمان این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از ایسنا، در پی توافقات ضمنی سرمربی سابق صنعت نفت آبادان و فدراسیون فوتبال، صبح امروز (پنج‌شنبه) جلسه‌ای با حضور اسکوچیچ و مدیران این فدراسیون برگزار شد و اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد.

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

در جلسه صبح امروز سرمربی کروات شرایطش را برای قبول هدایت تیم ملی اعلام کرده است که مورد قبول مذاکره‌کنندگان فدراسیون قرار گرفته اما تصمیم نهایی منوط به جلب رضایت هیات رییسه فدراسیون است.

گفتنی است دراگان اسکوچیچ (کرواتی: Dragan Skočić; متولد ۳ سپتامبر ۱۹۶۸ در رییکا) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل کرواسی است.

او در فوتبال باشگاهی ایران سابقهٔ سرمربیگری در تیم‌های ملوان بندر انزلی؛ فولاد خوزستان؛ خونه به خونه و صنعت نفت آبادان را دارد.

اسکوچیچ در دوران فوتبالی‌اش در کرواسی برای باشگاه فوتبال رییکا، در اسپانیا برای باشگاه‌های فوتبال لاس پالماس و کامپوستلا و در امارات متحده عربی برای اتحاد بازی کرد. او اولین بازیکنی بود که از لیگ فوتبال کرواسی به خارج از کشور رفت و به بازی حرفه‌ای مشغول شد.

پس از پایان کار خود به عنوان بازیکن، اسکوچیچ به تکمیل دانش خود با شرکت در کلاس‌های مربیگری در آکادمی فوتبال کرواسی، دانشکده حرکت‌شناسی، دانشگاه زاگرب پرداخته و موفق به کسب دیپلم مربی UEFA-PRO و کارشناسی حرفه‌ای شد.

او سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در کشور ایران بود اما گویا طی قرارداد دو طرفه از صنعت نفت آبادان جدا شد. اسکوچیچ پس از استعفا از تیم صنعت نفت به سرمربیگری تیم ملی ایران برای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رسید.

پایان پیام

کد خبر : 148032 ساعت خبر : 12:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148032
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات