جشنواره فیلم فجر فقط پردیس ملت یا همان کاخ رسانه نیست

جشنواره فیلم فجر فقط پردیس ملت یا همان کاخ رسانه نیست

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امسال نیز از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در حال برگزاری است و پردیس سینمایی ملت به عنوان سینمای رسانه میزبان اصحاب رسانه است و چند کیلومتر پایین‌تر سینمای چارسو میزبان هنرمندان است.

جشنواره فیلم فجر فقط پردیس ملت

شاید باورش برایتان سخت باشد اما جشنواره فیلم فجر فقط به این دو سینما محدود نمی‌شود.

۵۴ سالن سینما در مراکز استان‌ها جشنواره فیلم فجر را پوشش می‌دهند و در تهران نیز به غیر از آن دو سینمای مذکور ۱۶سینمای دیگر مختص این جشنواره سینمایی است.

اما آیا خبری از این سینماها می‌شنوید؟ آیا از مشکلات و سختی‌های تماشاچیان در این سینماها اطلاع دارید؟

جواب منفی است. چرا؟ چون اکثر اهالی رسانه یک‌جا جمع شدند و از ظهر تا نیمه شب خود را در یک ساختمان حوالی پارک ملت محبوس کردند.

آن‌ها به وضوح بی‌خیال سینماهای مردمی شدند آنگاه پس از نمایش فیلم‌هایی که حرف از مشکلات مردم می‌زنند بلند می‌شوند و به احترام آن کف می‌زنند یا در نشست خبری برخی فیلم‌ها انتقاد می‌کنند که چرا فیلم‌تان مردمی نیست؟ چرا حکومتی است؟ چرا سفارشی است؟

در حالی که خودشان بیشترین بی‌توجهی را به مردم دارند و این با آن حرف‌ها در تناقض فاحشی است.

رفقایمان در سراسر کشور برایمان نقل کردند یک سینما سرویس بهداشتی ندارد، یکی بوفه ندارد، دیگری در پخش فیلم‌ها تاخیر دارد.

در همین تهران برخی سینماها بدون هیچ مشکلی به کودکان و خردسالان اجازه ورود به سالنی می‌دهند که فیلم بالای ۱۵ سال نمایش می‌دهد.

یک سینما سانس فوق‌العاده‌ای که در برنامه گنجانده است را در لحظات آخر کنسل می‌کند و انگار نه انگار یا سیستم صوتی نامناسبی دارند.

این اتفاقات در شرایطی روی می‌دهد و خبری از آن در رسانه‌ها نمی‌بینیم که همزمان در پردیس سینمایی ملت از قیمت چای گرفته تا نور کم برخی طبقات بارها و بارها در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

خلاصه از برخی رسانه‌ها که به سینماهای مردمی توجهی ندارند خواهش می‌کنیم حرفی هم از سینمای مردمی و سینمای اجتماعی نزنند. یا به سلبریتی‌ها نقد نکنند چرا مردمی نیستند.

پایان پیام

کد خبر : 148039 ساعت خبر : 9:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148039
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات