ترانزیت مسافر از این شهر به اون شهر 

ترانزیت مسافر از این شهر به اون شهر

پایگاه خبری گلونی امین مرتضائی: انگاری همه این‌هایی که شغل‌شون اجاره دادن خونه مسافره با هم در ارتباط‌اند و با هم مسافرای این شهر و اون شهر رو رد و بدل می‌کنن و حتی می‌شه گفت شاید ترانزیت مسافرم از اروپا داشته باشن!

ترانزیت مسافر

چند روز پیش وزیر جوان  آماری رو ارائه کرد که همدان بیشترین جذب مسافران نوروزی رو داشته!

از مسئولین همدان و استاندار اصرار که نخیر این آمار دروغه و هتل‌ها، مسافرخونه، خونه مسافرها همه بسته است و  مسافری وارد همدان نشده و از وزیر و مردم انکار!

بعد از تحقیق، پیگیری و راستی‌آزمایی چندتن از خبرنگاران همدانی، کاشف به عمل اومد که هتل‌ها؛ مسافرخونه‌ها نه تنها بسته نیستند؛  بلکه آغوش‌شون به‌ روی تمام مسافران هر جای این میهن و کُره‌ی خاکی بازه.

مسئولین هم در طی یه حرکت ضربتی اقدام به تخلیه‌ی هتل‌ها و اقامتگاه‌ها کردن و به خونه مسافرها هم اخطار و هشدار دادن که یه کم بیشتر حواس‌تون به مسافرها باشه و یه پیامک هم از طرف ستاد مبارزه و پیشگیری با کرونای استان به مسافرها دادن که: خدا بگم چکارتون کنه. مگه ما نگفتیم آسه برین، آسه بیاین، بمونین تو اقامتگاه‌هاتون و درنیاین تا آبها از آسیاب بیفته.

خانه مسافردارها که دیدن اوضاع خیلی خرابه و همه چی لو رفته و دیگه بیشتر از این نمیشه مسافرها رو قرنطینه کنن از طرفی هم به جای  سود، بدتر دارن ضرر می‌کنن و از  صاحب‌خونه به خونه شاگرد تبدیل شدن و ابهت‌شون داره زیر سئوال می‌ره، یه زنگ به خونه مسافردارهای خراسانی زدن و گفتن: ما دیگه به آخر خط رسیدیم و دیگه رد داریم. هر روز به خاطر اینکه کسی تو شهر نبینه اینا رو خودمون صبح به صبح می‌ریم براشون نون‌تازه برای صبحانه، ناهار و شام هم جوجه‌ی زعفرانی و سیخ شده می‌بریم می‌دیم دم خونه به مسافرها و میایم.

سود که نکردیم هیچ، یه پول دستی هم دادیم به مسافرها که فقط برن، فقط  بی‌زحمت هواشون رو داشته باش  و سهم و شیتیلِ ما هم فراموش نشه!

حالا همون مسافرهایی که تو همدان بودن، مثل اینکه نقل مکان کردن و دارن می‌رن خراسان یعنی ترانزیت مسافر شده.

حالا بنده به عنوان یه هموطن همدانی که سینه سوخته‌ام به مسئولین محترم خراسان چند تا پیشنهاد دارم:

۱- با مردم‌تون صادق باشین.

۲- سرعت و حجم اینترنت استان‌تون رو بیارین پایین یا اصلا دکل‌های مخابراتی‌تون رو کامل برای مدتی از کار بندازین، مسافرها ببینن تو شهرتون اینترنت نیست خودشون می‌رن.

۳- یه بودجه یا پول دستی به هتل‌دارها و خونه مسافر‌دارها بدین، این دَم عیدی جیب‌شون خالی نباشه و مجبور به قاچاق مسافر نباشن.

۴- شیرها و حیوون‌های درنده‌ی توی باغ وحش‌تون رو داخل شهر و مخصوصاً ورودی شهرتون وِل کنین تا مسافرها جرات نکنن بیان سمت‌تون.

۵- ورودی شهرتون تابلوهایی با فحش‌های چیزدار یا رکیک و خانواده‌‎دار نصب کنین. (چون ما ایرانی‌ها رو مادر خواهرمون خیلی حساسیم تا عمه‌هامون)

در آخر امیدواریم خداوند یه کم شعور و درک اجتماعی به همه مردم و مسافران عطا بفرماید.  آمین

پایان پیام

کد خبر : 152390 ساعت خبر : 12:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=152390
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات