دعوای محسن چاوشی با همسر ابی و تحلیل‌های این ماجرا

دعوای محسن چاوشی با همسر ابی و تحلیل‌های این ماجرا

به گزارش پایگاه خبری گلونی پس از مشاجره اینستاگرامی همسر ابی و محسن چاوشی حرف و حدیث‌های بسیاری در فضای مجازی منتشر شد. همه کاربران چه طرفداران چاوشی و چه هواخواهان ابی به این موضوع پرداختند و از هنرمند محبوب خود حمایت کردند.

دعوای محسن چاوشی با همسر ابی

حالا اما یک رشته توئیت از یکی از کاربران توئیتر به نام محمدحسین جوادی بخوانید در مورد این دعوای جنجالی.

این کاربر توئیتر در توئیت اول خود نوشت:

وی ادامه داد: پختگی رفتارش در مواجهه با تخریب و نقدهای کودکانه و بی‌اساس، خیلی با امروزش متفاوت نیست.

اگر از ابتدا تا امروز نگاهی بیندازیم، شاید پاسخ‌گویی چاوشی به اتهامات و نقدها به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد.

پس از سال‌ها که متهمش می‌کردند به دلیل ناتوانی در اجرای زنده کنسرت برگزار نمی‌کند، با دو ویدیوی اجرای زنده به تمامی این سوالات که بعضاً مغرضانه هم مطرح می‌شد، پاسخ گفت.

یا پس از اینکه از همکاری با داریوش مهرجویی در فیلم سینمایی سنتوری ۲ امتناع کرد و نسبت‌های زشتی از سوی آن کارگردان، حواله چاوشی شد، تنها واکنش چاوشی، توصیه هواداران به صبر و سکوت و حفظ احترام پیشکسوتان بود.

چندی است اما تناوب واکنش‌های آقای خاص، افزایش یافته. از تنظیم و آهنگسازی تمامی قطعات قمارباز سفت دفاع می‌کند و همچنین از سرودن ترانه موزیک‌های اخیرش و ایضا از محتوای اثر اخیر فوق‌العاده‌اش یعنی او که آن هم سروده خودش بود و این آخری یعنی پاسخ به همسر خواننده مقیم آمریکا یعنی آقای ابراهیم حامدی (ابی) ریشه آن سکوت طولانی و این پاسخ‌های مکرر را اما باید در هدف حملات و نقدها جست.

آنجا که پای خود چاوشی و هنرش و حواشی کارش درمیان باشد، حتی‌المقدور سکوت را ترجیح می‌دهد.

اما آنجا که پای اعتقادات و اصول فکری و حرفه‌ای‌اش در میان باشد، لحظه‌ای درنگ و سکوت را جایز نمی‌داند.

وقتی اعتراضاتی که غالبا هم از سوی هوادارانش بود به محتوای شعر قطعه جدیدش یعنی او شد، با چند پست در کانال تلگرام و صفحه توییترش تلویحا گفت که امروز مهدویت و موعود باوری، بلندترین صدای اعتراض اجتماعی و سیاسی است.

دعوای محسن چاوشی

همچنین در پاسخ به همسر ابی ‌که اخیرا افتخار معاشرت بیشتر با استاد ساسی مانکن را هم دارد، تاخیر را جایز نمی‌داند و ساعاتی پس از این اظهار فضل، با عنوان «من از حق علی نمی‌گذرم» چند خط طوفانی شعرگونه در پاسخ منتشر می‌کند:

تعفن! کج فهمی‌ است و روخوانی‌ و هیجان لحظه‌ای دیده شدن و البته شنیده شدن غیرِ جغرافیای بد مستِ پُرعربده و کفش‌های طلا یادمان باشد آن دو جفت، دوازده اعدامی بود زیر پای شما به عربستان. من از تو داغ‌‌ترم ادای داغ در نکن که ذوالفقارِ من مست میدان است و آماده به گردنکشان جیب بُران و عربده کشان…

و در این قسمت دوم تاکید می‌کند که گناه همسر آقای خواننده در اهانت به اعتقاد و اصول ایرانی، کمتر از بانیان وضع موجود نیست و ذولفقار بعد از «گردنکشان» و «جیب بران» به سراغ «عربده‌کشان» می‌رود.

چاوشی حتی برای هواداران ابراهیم حامدی هم دلش می‌سوزد: «و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه!» و البته در پایان به بی‌حرمتی چندی پیش عارف هم گریزی می‌زند: یاد عربده کشی دیگر افتادم متعارف همان که پشیمان است “مثل سگ” و افتخار می‌کند به کاباره و شهامتِ تهران ندارد!

بدان معنی که اهانت به اصول فکری هنرمند، گناهی بالاتر از اهانت به خود هنرمند را دارد و البته رعایت همین اسلوب است که چاوشی را یگانه هنرمند پاپ خوان فاخر فارسی زبان کرده و در همه حوزه‌ها اعم از موسیقی و شعر و تنظیم و تعداد مخاطب و هوادار و… تا مدت‌ها بی‌رقیب خواهد ماند.

البته این مطلب صرفاً نظر این کاربر توئیتر است و شما اگر نظر دیگری دارید می‌توانید برای ما ارسال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 163581 ساعت خبر : 2:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163581
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات