یک تبلیغ که درست به هدف زده است

یک تبلیغ که درست به هدف زده است

به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی از عواملی که شرکت‌ها و برندهای تجاری را موفق می‌کند، تبلیغات خوب و مؤثر است.

تبلیغاتی که در ذهن مخاطب اثر مثبتی بگذارد و تا مدت‌ها در خاطرش بماند. در فضای رقابتی این روزها کالا و برندی پیروز خواهد بود که علاوه بر کیفیت خوب از هنر تبلیغات هم بهره ببرد.

اگر فقط به کیفیت خوب بسنده کنید بازار به زودی شما را فراموش خواهد کرد و اگر هم فقط به تبلیغات بسنده کنید و کیفیت بالا نباشد باز هم اتفاق خوبی در انتظارتان نخواهد بود.

برخی شرکت‌های تبلیغاتی ایده‌‌های بکر و بی‌نظیری برای تبلیغ یک کالا دارند.

عکس‌هایی که یک نگاه به آنها کافی است تا برای مدتی زیاد در ذهن‌تان بماند و اگر در فروشگاهی به نام این کالا برخوردید به احتمال زیاد در سبد خریدتان جا خوش می‌کند.

 خلاقیت در ایده، می‌تواند مربوط به خدمات اجتماعی و توجه به محیط زیست هم باشد.

عکس‌هایی که تأثیرگذاری بالایی دارند و ما را متوجه خطری که محیط‌زیست را تهدید می‌کند یا در اجتماع وجود دارد می‌کند.

همه این ایده‌های خلاقانه برای جذب مشتری یا توجه به مسأله‌ای مهم بسیار مفید و سودمند هستند و در جامعه و دنیای امروزی کاربرد فراوان دارد.

یک تبلیغ که درست به هدف زده است

تبلیغ لاغری با انواع قرص، دارو و مواد دیگر با اندازه یا بهتر است بگوییم بیش از اندازه دیده و شنیده‌ایم.

اما کمتر پیش آمده تا با ایده‌ای خلاقانه روبرو شویم. ایده‌ای که می‌تواند واقعاً شما را به فکر فرو ببرد.

عروسی که بخاطر اضافه وزن در کیک فرو رفته در مقابل عروسی که با وزنی ایده‌ال روی کیکی لبخند می‌زند.

یک فاجعه در مقابل لحظه‌‌ای رمانتیک و زیبا، احتمالاً خیلی‌ها را به فکر خرید محصول لاغری می‌اندازد.

گاهی فقط یک عکس برای رساندن مفهوم درست کافی است. مفهومی که گاهی شما را برای خرید وسیله‌ای ترغیب می‌کند و گاه هم نکته‌ای مهم را یادآوری می‌کند.

نکته‌ای که شاید همه می‌دانیم اما بعضی‌وقت‌ها فراموش می‌کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 164062 ساعت خبر : ۹:۱۹ ب٫ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=164062

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.