کنسرت آنلاین علیرضا قربانی در تالار وحدت

کنسرت آنلاین علیرضا قربانی در تالار وحدت

کنسرت آنلاین علیرضا قربانی پنجشنبه (هشتم خرداد ماه) در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی نوشت:

علیرضا قربانی هشتم خرداد ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت قطعات «روزگار غریب»، «بوی گیسو»، «عاشقانه نیست»، «پل»، «ارغوان»، «عشق آسان ندارد» و «مدار صفر درجه» اجرا می‌شود.

این رویداد با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلویزیون تعاملی تیوا برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دیدن این کنسرت‌ می‌توانند به تلویزیون تیوا مراجعه کنند.

اجرای علیرضا قربانی، هفتمین کنسرت آنلاین از تالار وحدت است.

کنسرت آنلاین علیرضا قربانی در تالار وحدت

قربانی فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان خواننده موسیقی ایرانی از اواسط دهه ۷۰ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ پس از شروع فعالیت رسمی ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی و خوانندگی محمدرضا شجریان و با معرفی حسین عمومی و علی تجویدی، همکاری خود را به عنوان خواننده ثابت ارکستر ملی ایران آغاز کرد.

یکسال بعد اولین آلبوم صوتی او با نام «اشتیاق» به آهنگسازی فرهاد فخرالدینی و اجرای ارکستر ملی ایران منتشر شد. قربانی تا سال ۱۳۸۸ و تا پیش از تعطیل شدن ارکستر ملی به صورت ثابت با آن همکاری داشت.

سپس با بازگشایی ارکستر در سال ۹۰ به رهبری بردیا کیارس در چند اجرا آن را همراهی کرد و پس از آن از ارکسترهای دولتی کناره گرفت.

علیرضا قربانی به موازات ارکستر ملی ایران، از سال ۱۳۷۵ فعالیت‌های جدی در زمینه موسیقی اصیل ایرانی انجام داده‌است.

«فصل باران» به آهنگسازی مجید درخشانی، «از خشت و خاک» و «روی در آفتاب» به آهنگسازی صادق چراقی، «سوگواران خموش» به آهنگسازی پژمان طاهری، «سرو روان» به آهنگسازی علی قمصری و «فصل باران» با آهنگسازی خود از جمله آثاری هستند که قربانی در بین سال‌های ۸۰ تا ۸۷ در زمینه موسیقی اصلی ایرانی خوانندگی آن را برعهده داشته‌است.

پایان پیام

کد خبر : 164380 ساعت خبر : 5:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=164380
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات