انفجار شرق تهران ماجرایش چه بود؟

انفجار شرق تهران ماجرایش چه بود؟

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار در مناطقی از شرق تهران، گفت که این صدا مربوط به انفجار یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین بوده و این حادثه هیچ تلفاتی به همراه نداشته است.

به گزارش گلونی و به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ دوم داود عبدی، معاون فرهنگی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره علت انفجار بامداد جمعه در شرق تهران گفت: یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شد که این انفجار توسط عوامل آتش‌نشانی و اطفاء حریق کنترل و مهار شد و به لطف خدا هیچ تلفاتی نیز به همراه نداشته است.

ماجرای انفجار شرق تهران

نماشای گلونی را دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در محل مستقر و در حال بررسی دقیق‌تر موضوع هستند. ان‌شاءالله به محض این که اطلاعات تکمیلی را به دست بیاوریم، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

برخی از ساکنان شرق تهران بامداد امروز (جمعه) از شنیده شدن صدای انفجار در شرق پایتخت و مشاهده شدن نور نارنجی در آسمان خبر دادند.

ساعاتی پیش در مناطقی از شرق تهران نوری شبیه به آتش‌سوزی توسط ساکنین این مناطق مشاهده شد که منشأ آن هنوز مشخص نیست.

در همین زمینه یک منبع آگاه در نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این که موضوع در دست بررسی قرار دارد، از مردم خواست تا بدون توجه به شایعه‌سازی‌های رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب، منتظر اعلام اخبار رسمی درباره جزئیات این اتفاق باشند.

پیش از این معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران از بررسی صدای شنیده شده و نور مشاهده شده در آسمان شرق تهران خبر داد.

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها ضمن تأیید خبر شنیده شدن صدای انفجار و مشاهده نور در آسمان تهران، گفت: موضوع توسط نیروی انتظامی در حال بررسی است.

اخبار لحظه به احظه ایران در حوزه‌های مختلف را در پایگاه خبری گلونی دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 167115 ساعت خبر : 11:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=167115
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات