راه کارهایی برای مقابله با استرس در‌ مورد امور مالی در دوران کرونا

راه کارهایی برای مقابله با استرس در‌ مورد امور مالی در دوران کرونا

به گزارش گلونی به دلیل کرونا و تعطیلی یا بی رونقی اکثر کسب و کارها شاید شما یا اطرافیانتان در مورد امور اقتصادی خود دچار استرس شده باشید. با ما همرا باشید تا راه کارهایی برای مقابله با این استرس را با هم بررسی کنیم.

دیدن نکاتی جهت مدیریت استرس و اضطراب در‌مورد مسائل مالی
اگر شما، مثل خیلی از افراد دیگر، درباره امور مالی دچار استرس و اضطراب هستید، متخصصین این نکات را برای مراقبت از سلامت عاطفی شما توصیه می‌کنند.

راه کارهایی برای مقابله با استرس

ایجاد طرح

درک شرایط مالی‌تان چالش‌ برانگیز است اما برای داشتن احساس کنترل بیشتر، گام مهمی است. ایجاد بودجه‌ای برای هزینه‌های ضروری به شما کمک می‌کند متوجه شوید چه کمک بیشتری ممکن است نیاز داشته باشید.

یافتن منابع و پشتیبانی

درخواست کمک سخت است، اما افراد و سازمان‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما به روش‌های مختلف کمک کنند. به‌ یاد داشته باشید که کمک ممکن است از مکان‌های مختلفی ارائه شود: آژانس‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، خیریه‌ها و افراد.

طرح‌های پرداخت جدید را کاوش کنید

داشتن بدهی پولی به یک کسب‌ و کار یا فرد می‌تواند منبع استرس باشد. ببینید می‌توانید یک برنامه پرداخت جدید ایجاد کنید یا پرداخت‌ها را به تعویق بیندازید.

به خودتان استراحت دهید

احساس استرس و اضطراب درباره مسائل مالی طبیعی است. اگر می‌توانید، استراحت‌های کوچک داشته باشید و روی فعالیت‌هایی که از آن‌ها لذت می‌برید تمرکز کنید. اگر احساس استرس یا اضطراب شروع به مختل کردن زندگی روزمره‌تان کرده است، به دنبال پیدا کردن حمایت عاطفی بیشتر باشید.

دریافت راهنمایی بیشتر

اگر شما یا شخصی که او را می‌شناسید پشتیبانی احساسی بیشتری نیاز دارد، افرادی هستند که می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید. داشتن یک دیدگاه دیگر و از بیرون مشاوره گرفتن می‌تواند اضطراب را تسکین داده و راه‌های جدیدی برای یافتن راه‌حل به شما ارائه دهد.

پایان پیام

کد خبر : 171017 ساعت خبر : 1:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=171017
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات