محدودیت تردد امروز لغو شد؛ سردرگمی مردم

اجرای محدودیت‌ها به شنبه اول آذر ارجاع داده شد

محدودیت تردد امروز لغو شد؛ سردرگمی مردم

به گزارش گلونی دیروز ۲۷ آبان سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: علاوه بر محدودیت‌هایی که بناست با مصوبه ستادملی مقابله با کرونا از روز شنبه در کشور اجرا شود که جزئیات آن را در زمان خود اعلام خواهیم کرد، مشابه طرحی که چندی پیش برای ممنوعیت تردد در ۲۵ مرکز استان به اجرا درآمده بود، از ساعت ۱۰ صبح فردا و این بار در تمامی مراکز استان‌های کشور اجرا خواهد شد.

امروز ۲۸ آبان اما رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور پایتخت اعلام کرد:

اجرای محدودیت‌های ترددی از امروز ساعت ۱۰ صبح لغو شد.

سرهنگ محمد رنجبر گفت: قرار بود از امروز ساعت ۱۰ صبح، محدودیت‌های ترددی آغاز و از ورود و خروج خودروها از کلان شهر ها جلوگیری شود.

وی افزود: اجرای طرح در لحظات آخر لغو و اجرای محدودیت‌ها به شنبه ارجاع داده شد.

محدودیت تردد امروز لغو شد؛ سردرگمی مردم

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران هم گفت: اجرای طرح محدودیت خروج از استان تهران از شنبه و به صورت سراسری اعمال خواهد شد.

عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محدودیت خروج از استان تهران که قرار بود از امروز ساعت ۱۰ اعمال شود لغو شده است.

مصدقی افزود: جاده هراز، پیست آبعلی، از محل‌هایی است که قرار بود محدودیت خروج از استان تهران در آن شود اعمال شود اما این محدودیت لغو شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: اجرای طرح محدودیت خروج از استان تهران از شنبه و به صورت سراسری اعمال خواهد شد.

لغو ممنوعیت تردد به مرکز استان مازندران

قباد قیطاسی در گفتگو با خبرنگار مهر، محدودیت‌های ترافیکی که قرار بود از امروز ساعت ۱۰ صبح برای جلوگیری از ورود و خروج خودروها در غرب استان تهران اجرا شود لغو شده است و این محدودیت‌ها از شنبه به صورت سراسری اجرا خواهد شد.

مردم سردرگم

اینجا و امروز بحث اعتماد بین مردم و مسئولان است که در این ایام کرونا به لطف شل‌کن سفت‌کن‌های پیاپی، شبیه درخت‌های خزان‌زده بی‌برگ و بار شده‌اند.

بحث آمار مرگ و میر، ستاد کروناست که دورخیز کرده برای چهاررقمی شدن.

کم‌ترین کار برای اعتمادسازی میان مردم همین اطلاع‌رسانی صحیح است.

این طور خبررسانی و لغو شدن‌، بیش از هر چیز اعتماد را از بین می‌برد.

لطفا درست اطلاع‌رسانی کنید.

پایان پیام

نویسنده: آرزو قدوسی

کد خبر : 187756 ساعت خبر : 2:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=187756
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات