فیلیمو مدرسه وارد بازار کمک آموزشی شد

«فیلیمو مدرسه» با رویکرد «تحول‌ و کیفی‌سازی کمک آموزشی» از امروز ـ یکشنبه ۱۶آذرـ به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش گلونی وی او دی کمک آموزشی «فیلیمو مدرسه»، با رویکرد «تحول‌ و کیفی‌سازی کمک آموزشی» و با دو محور «لذت یادگیری» و «عدالت آموزشی» پس از طی دوره آزمایشی یک‌ماهه از تاریخ ۱۶ آذر وارد فاز اجرایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

دروس در این کمک‌آموزشی توسط۱۵۰ معلم زبده و با سرپرستی آموزشی دکتر علی عبدالعالی، بر پایه‌ اصولی‌ترین و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی و با رویکرد سرگرمی آموزی تولید شده‌اند؛ تا دانش‌آموزان بتوانند در حین آموزش، لذت و یادگیری را همزمان تجربه کنند.

محتوای این کمک‌آموزشی در قالب برنامه‌های آموزشی و سرگرم‌کننده هم‌زمان با سرفصل‌های آموزش و پرورش به صورت هفتگی بر بستر پلتفرم «فیلیمو مدرسه» بارگذاری خواهد شد و این برنامه‌ها‌ ترکیبی از فرم‌ها و فرمت‌های مختلف برنامه سازی از جمله رئال، بازی، عروسک، موشن گرافیک است.

گفتنی است این پلتفرم یکی از محصولات صباایده است و خدمات آموزشی این مدرسه برای مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان، زاهدان و غیره، رایگان و برای مناطق نیمه‌محروم تخفیف‌های جدی بر اساس کد ملی اعمال کرده است.

همچنین برای دیگر مناطق،کاربران با خرید اشتراک ماهانه امکان دسترسی به محتوا را خواهند داشت.

درباره فیلیمو مدرسه

ویدیوهای کمک آموزشی ترکیبی از آموزش معلم و انیمیشن‌های جذاب هستند که در آن‌ها سعی شده‌ انتقال مطالب علمی به دانش‌آموز، درست‌تر و سریع‌تر انجام بشه. همچنین شیوه‌های تدریس در این پلتفرم بر پایه اصولی‌ترین و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی و کمک آموزشی روز دنیاست.

چرا فیلم های کمک آموزشی فیلیمو مدرسه جذابن؟

با تماشای فیلم های کمک آموزشی فیلیمو مدرسه درکنار یادگیری دقیق و عمیق دروس از درس خوندن لذت ببر، چون فیلم‌های کمک‌آموزشی فقط محتوای درسی خشک و خالی نیست، اینجا یه دنیا از رنگ و نوره که می‌تونی هر درسی رو با لذت یادبگیری، برای اینکه بفهمی چرا فیلم های کمک آموزشی فیلیمو مدرسه جذابن، بهتره خودت تماشای کنی تا متوجه بشی.

پایان پیام

کد خبر : 190851 ساعت خبر : 4:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=190851
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات