میلیاردرهای جهان در کدام کشورها زندگی می‌کنند؟

میلیاردرهای جهان بیشتر در کدام کشورها زندگی می‌کنند؟

به گزارش گلونی در حالی که شیوع گسترده ویروس کرونا گردشگری را نیز مانند سایر جنبه‌های زندگی تحت‌تاثیر قرار داده است، ما قصد داریم تا با به اشتراک گذاشتن این نقشه‌ها کمی از میل شما به سفر را ارضا کنیم و شاید الهام بخش انتخاب مقصد بعدی سفرتان باشیم.

درس‌های خسته کننده جغرافیا در مدرسه را فراموش کنید. این نقشه‌های جذاب، واقعیت‌های جالبی در مورد جهان و کشوری که در آن زندگی می‌کنید در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این نقشه‌ها شما با شادترین کشورها، فاسدترین آنها، کشورهایی که محل زندگی ثروتمندترین افراد هستند و… آشنا می‌شوید.

با آشنایی با این نقشه‌ها در کنار لذت بردن از این واقعیت‌ها می‌توانید اطلاعات جغرافیایی خود را نیز بالا ببرید.

میلیاردرهای جهان

میلیاردرهای جهان
میلیاردرهای جهان بیشتر در کدام کشورها زندگی می‌کنند؟

تعداد میلیاردرهای جهان بیش از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

در سال ۲۰۱۸ بر اساس آمار و اطلاعات ۵۸۵ میلیاردر در امریکا زندگی می‌کردند. اما منطقه آسیا-اقیانوسیه با داشتن ۳۸ درصد از میلیاردرهای جهان ثروتمندترین نقطه جهان است.

گفتنی است مجله فوربز، در ارزیابی سالانه خود، اموال و دارایی‌های ثروتمندان جهان را تحت عنوان میلیاردرهای جهان منتشر می‌کند.

این فهرست از سال ۱۹۸۷ تاکنون، هر ساله در ماه مارس منتشر می‌شود، ولی از سال ۲۰۰۲ تاکنون، این فهرست و دارایی افراد درج شده در آن، به صورت روزانه محاسبه و به‌روز می‌شود.

در طول ۲۰ سال گذشته، میلیاردر آمریکایی بیل گیتس ۱۵ بار در صدر این لیست قرار گرفته ‌است.

او از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۹ به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان، شناخته می‌شد، ولی سال ۲۰۱۰ کارلوس اسلیم (مالک شرکت آمریکا موویل) در صدر این فهرست قرار گرفت و برای ۴ سال پیاپی عنوان ثروتمندترین فرد جهان را به خود اختصاص داد.

در سال ۲۰۱۴ این بنیانگذار مایکروسافت بود، که پس از ۴ سال که در رتبه دوم این لیست جای داشت، بار دیگر در صدر فهرست قرار گرفت.

ولی در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸، جف بیزوس مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون، با ۱۱۲ میلیارد دلار دارایی ثبت‌شده، از بیل گیتس پیشی گرفت و به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد.

برای خواندن سایر اطلاعات جذاب جغرافیایی اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

مترجم: مریم قره‌گزلو

کد خبر : 191527 ساعت خبر : 7:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=191527
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات