ساسی مانکن در تهران توکیو علیه نوجوانان؛ فضا را باز کنید

الکسیس تگزاس در کلیپ جدید این خواننده

ساسی مانکن و الکسیس تگزاس در تهران توکیو علیه نوجوانان؛ فضا را باز کنید

  • صفحه این خانم در اینستاگرام پر از کامنت به زبان فارسی شده است.
  • حتی اگر این فرد کسی شبیه او باشد باز هم در عمل فرقی نمی‌کند.
  • می‌توانید این صفحه را در گوشی فرزندان بلاک کنید.
  • اگر فیلتر راه حل بود تا حالا مشکلات را حل کرده بود.

اما امروز با سیاست‌هایی که سال‌ها به اشتباه اجرا شده است، باید بنشینیم و شاهد جولان مستهجن‌ترین تصاویر درون تلفن همراه نوجوانان کشورمان باشیم. بدون اینکه دست‌مان به جایی و کسی برسد.

به گزارش گلونی ویدیو موزیک جدید ساسی مانکن به نام تهران توکیو تیر آخر را هم شلیک کرد و عرصه موسیقی را هم به تصاویر ناپاک و تصمیمات ناجوانمردانه آلوده کرد.

تا پیش از این مخاطبان موسیقی‌های مبتذل و سخیف، فوقش با چند واژه و فحش رکیک آشنا می‌شدند اما پس از ویدیو موزیک جدید ساسی مانکن با شخصیت‌های پورن مثل الکسیس تگزاس هم آشنا می‌شوند.

به این نکته توجه داشته باشید که اکثر مخاطبان ساسی مانکن کودکان و نوجوانان هستند و این خواننده کاملا عامدانه سراغ پورن استار رفته است.

حالا بسیاری از کودکان و نوجوانان ما که خانواده‌های‌شان سعی دارند آنها را طبق فرهنگ بومی پرورش دهند با الکسیس تگزاس آشنا می‌شوند.

آنها احتمالا برای شناخت بیشتر نام او را در اینترنت جست‌وجو می‌کنند و با تصاویر، حرفه، فیلم‌ها و… او آشنا خواهند شد.

الان باید نهادهای فرهنگی کشورمان برای این معضل چاره‌ای بیندیشند. موسسات حمایت از حقوق کودکان باید واکنشی نشان بدهند.

خانواده‌های دغدغه‌مند باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

ساسی مانکن در تهران توکیو علیه نوجوانان

اهالی موسیقی و حتا خواننده‌های مقیم آمریکا اگر واقعا دل‌شان به حال فرهنگ خانواده‌های ایرانی، آینده فرزندان ایران و موسیقی پاک ایران زمین می‌سوزد باید این اقدام را محکوم کنند.

اما باید بدانیم که با تمام این کارها باز هم هیچ تضمینی وجود ندارد که ساسی مانکن یا شخص دیگری در موزیک بعدی خود پا را فراتر نگذارد و با یک اقدام مستهجن دیگر، ذهن پاک کودکان و نوجوانان کشور ما را مسموم نکند.

پس چاره چیست؟ یکی از دلایل رشد افراد ناسالمی مثل ساسی مانکن، بسته بودن و محدود بودن فضا برای کار در عرصه موسیقی در ایران است.

تصمیمات سلیقه‌ای، محدودیت‌های غیرمنطقی و سخت‌گیری غیراصولی در تمام این سال‌ها باعث شده بازار موسیقی‌های غیرمجاز حسابی داغ شود و افرادی مثل ساسی مانکن به شهرت برسند و در فضایی که هیچ قید و بندی ندارد برای فرزندان ما تولید محتوا کند.

شاید اگر فضای داخلی موسیقی اینقدر با فشار و محدودیت همراه نبود، موسیقی غیرمجاز اینقدر رشد نمی‌کرد و ساسی مانکن‌ها هم داخل ایران فعالیت می‌کردند.

آن روز ساسی مانکن هرچه هم می‌خواند حداقل دیگر چنین اقدامی انجام نمی‌داد.

اما امروز با سیاست‌هایی که سال‌ها به اشتباه اجرا شده است، باید بنشینیم و شاهد جولان مستهجن‌ترین تصاویر درون تلفن همراه نوجوانان کشورمان باشیم. بدون اینکه دست‌مان به جایی و کسی برسد.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 209645 ساعت خبر : 9:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=209645
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات