حواشی تیم های فوتبال در ورزشگاه نقش جهان کی تمام می‌شود؟

حواشی تیم های فوتبال در ورزشگاه نقش جهان کی تمام می‌شود؟

در بازی برگشت پرسپولیس-سپاهان در لیگ بیستم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، باز هم حواشی و درگیری‌هایی اتفاق افتاد تا حساسیت دیدار این دو تیم بار دیگر بالا رود.

به گزارش گلونی دیدار پرسپولیس و سپاهان که به ال‌کلاسیکوی ایران معروف است همیشه مورد توجه بوده و غالباً با حاشیه همراه است.

در بازی یکشنبه هم این بازی از حاشیه دور نبود و اتفاقاتی مثل ایجاد مشکل برای حضور بازیکنان تیم مهمان در هتل قبل از بازی و درگیری در رختکن باعث شد که مشکل تیم‌های میهمان در نقش جهان پررنگ شود و بار دیگر خود را نشان دهد.

حضور خبرنگاران و دیگر افراد در کنار زمین و عدم رعایت پروتکل‌ها، رفتارهایی مثل تحریک کردن بازیکنان پرسپولیس با نزدیک شدن خبرنگار به آنها و هل دادن کاپیتان این تیم که برای بازیکنان و هواداران شخصیتی مهم و قابل احترام است، از جمله اتفاقاتی است که بعد از این بازی رخ داد.

اتفاقاتی که ناظر بازی و مسئولین برگزاری مسابقات باید به آن نظارت داشته باشند و عوامل آن را شناسایی کنند.

این اولین بار نیست که در نقش جهان برای تیم‌های میهمان مشکل پیش می‌آید و باعث می‌شود که آن‌ها نتوانند آن‌طور که باید در زمین حاضر شوند. بسیاری از این مشکلات خارج از زمین مسابقه اتفاق می‌افتد و می‌تواند نتیجه بازی را تحت تاثیر قرار دهد.

گفتنی است در شروع لیگ و در بازی با سایپا هم اتفاقاتی غیرمنتظره مثل آتش بازی برای سرمربی سپاهان در دقیقه ۴ مسابقه، افتاده بود.

بروز این مشکلات که به فوتبال مرتبط نیستند، مدت‌هاست در بسیاری از لیگ‌ها و حتا لیگ برتر حل شده، اما بعد از گذشت سال‌ها حضور در این ورزشگاه برای تیم‌های دیگر به ویژه پرسپولیس به چالش بزرگی تبدیل شده است.

چالشی که باید یک بار برای همیشه تمام شود و معلوم نیست آن یک بار دقیقاً کی اتفاق می‌افتد.

پایان پیام

کد خبر : 224819 ساعت خبر : 11:24 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=224819
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات