دانلود آلبوم ایران ۱۱ اثری از گروه بهنا

دانلود آلبوم ایران ۱۱ اثری از گروه بهنا

آلبوم دوم گروه بهنا با نام «ایران ۱۱» نیز کاملا بی کلام بوده و در سال ۱۳۹۴ منتشر شده است.

دانلود آلبوم ایران ۱۱

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی به گفته رامین بهنا (آهنگ‌ساز گروه)، قطعات بر اساس فکر و احساس جمعی اعضای گروه ایجاد شده و همه اعضا در روند آهنگ‌سازی کارها دخیل بوده‌اند.

در این آلبوم سعی شده تا صدای امروز تهران بازسازی شود و از فرم‌های آزاد برای رسیدن به این منظور استفاده شده است.

صدای سازهای الکترونیک و افکت‌های صوتی فضای آلبوم را به سمت موسیقی الکترونیک برده و از طرفی گیتار و درامز موسیقی را به راک نزدیک کرده‌اند.

موسیقی در «ایران ۱۱» جایی بین راک، پاپ، الکترونیک، ایرانی و جاز قرار دارد. ایران ۱۱ پلاک تهرانی‌ها و آلبوم «ایران ۱۱» آلبومی راجع به تهران است.

پارک وی، کوچه برلن، قیطریه، اکباتان، سد خندان، پیچ شمرون، بازار، بهار شیراز و رنگ کوچه برلن اسم قطعات این آلبوم هستند که همگی نام محله‌هایی از تهران هستند.

در این آلبوم «رامین بهنا» نوازنده کیبورد، هاموند، سینتی سایزر و پیانو بوده، «کسرا ابراهیمی» درامز، «حامد حمیدزاده» گیتار باس، «بهرنگ بقایی» سینتی سایزر و تار، «سیاوش امامی» گیتار الکتریک، «سهیل پیغمبری» کلارینت و «سینا خشک بیجاری» تنبک و دایره می‌نوازند و «مانی صفی خانی» در نقش همخوان ایفای نقش کرده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

رامین بهنا آهنگ‌ساز و نوازنده پیانو از پیشگامان موسیقی تلفیقی در ایران است.

او تا کنون آهنگ‌سازی بیش از ۴۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را بر عهده داشته که ‏از شاخص‌ترین آنها می‌توان به موسیقی متن فیلم‌های «نسل سوخته»، «کمکم کن»، «داستان‌های ‏تبعید»، «سرزمین پدری» و مجموعه‌های تلویزیونی «دوران ‏سرکشی» و «قصه رودخانه» اشاره کرد.‏

او در پاییز ۱۳۸۵ «گروه بهنا» را با هدف ارائه موسیقی تلفیقی با هویت ایرانی تشکیل داد.

پایان پیام

کد خبر : 226264 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=226264
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات