رسول خطیبی چرا از عملکرد فنی تراکتور دفاع نمی‌کند؟

اعتراض رسول خطیبی به مسائلی خارج از زمین فوتبال

رسول خطیبی پس از دیدار سوپرجام، اظهار کرد: «بازی تمام شد، اما به آن عده تبریک می‌گویم که با انواع و اقسام کارشکنی‌ها تمرکز و آرامش ما را در روزهای گذشته سلب کردند.»

او ادامه داد: «به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه شد. این جام نوش جان آقایان.»

به گزارش گلونی در پی پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس در برابر تراکتورسازی، رسول خطیبی سرمربی تیم تراکتوسازی در کنفرانس خبری، با مقصر شناختن مسئولین و متهم کردن تیم مقابل، نتیجه این مسابقه را زیر سوال برد.

اما باید دانست که اعتراض رسول خطیبی نه تنها دستاویز خوبی برای فرار از شکست نیست بلکه پاسخگویی به چنین اتهاماتی می‌تواند در آینده کار سرمربی این تیم را سخت‌تر کند.

چرا که باشگاه پرسپولیس طی بیانیه‌ای از رسول خطیبی خواست تا به گسترش چنین حواشی و صحبت‌های یک طرفه پایان دهد و البته برای اعتراضات و صحبت‌های خود دلایل محکم بیاورد.

چرا که چنین صحبت‌هایی درباره یک تیم بار حقوقی دارد و باید به آن پاسخ داده شود.

هرچند اولین بار نیست که سرمربی‌‌ها باخت تیم‌شان را از مسائل فنی جدا می‌کنند.

مدتی قبل هم، بعد از دربی نود و پنجم فرهاد مجیدی به جای صحبت درباره مسائل فنی و عملکرد بازیکنان خود، درباره مسائل حاشیه‌ای صحبت کرده بود.

حال، بعد از گذشت چند هفته و برگزاری دیدار سوپرجام، این موضوع دوباره مطرح شده است. موضوعی که نه مشکلات فنی تیمی را حل می‌کند و نه می‌تواند نتیجه نهایی را تغییر دهد.

رسول خطیبی به جای حاشیه رفتن یا باید از عملکرد فنی تراکتور دفاع می‌کرد و یا اگر خود را مقصر این باخت می‌داند باید از هواداران تراکتور عذرخواهی کند.

پرداختن به حواشی که تیم‌های فوتبال را از مسیر اصلی خود دور می‌کند و متهم ساختن تیم مقابل به جای بررسی وضعیت فنی و علت باخت، موضوعی است که علاوه بر ضعف تیم‌ها، هواداران تیم‌ها را علیه یکدیگر تحریک کرده و معنای واقعی رقابت را از بین می‌برد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 231976 ساعت خبر : 7:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=231976
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات