AFC پاداش آسیایی پرسپولیس را واریز نمی‌کند

AFC پاداش آسیایی پرسپولیس را واریز نمی‌کند

به گزارش گلونی کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر تاکید کرد که کشور ایران تحت تحریم‌ است و آنها نمی‌توانند این پاداش را به حساب باشگاه واریز کنند و یا حتی ای مبلغ را در اختیار شخص ثالثی که با باشگاه پرسپولیس یا کشور ایران در ارتباط باشد، قرار دهند.

باشگاه پرسپولیس با مشکلاتی چون بدهی سنگین به گابریل کالدرون و خواکین درگیر است.

پرسپولیس با طرح این مشکلات مالی به عنوان مهم‌ترین دلایل برای دریافت فوری پاداش آسیایی خود، از نهاد اصلی مدیریت بر فوتبال آسیا درخواست کرده تا هر چه سریع‌تر راهکاری برای انتقال این پول به حساب معرفی کنند.

اما کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی زود و به فاصله یک روز، پاسخ نامه باشگاه پرسپولیس را ارسال کرد.

این پاسخ در شرایطی آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت که پرسپولیس با یک بحران اقتصادی درباره بدهی‌های گذشته رو به ‌روست و انتقال این پاداش می‌توانست بخش عمده‌ای از این مشکلات را حل کند.

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین زمینه درخواست داده بود تا در صورت امکان طلب حدود ۵۰۰ هزار یورویی ماریو بودیمیر از محل مطالبات این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت شود که این خواسته با مخالفت فیفا و AFC مواجه شده است.

فیفا هم در جواب نامه باشگاه پرسپولیس تأکید کرده است هر یک از نهادهای زیر مجموعه این نهاد، مستقل هستند و استقلال مالی دارند و نمی‌توانیم مطالبات بودیمیر را از محل درآمدهای باشگاه در AFC پرداخت کنیم.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مدت‌هاست به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران از پرداخت پاداش آسیایی پرسپولیس خودداری می‌کند.

ای.اف.سی به سرخپوشان اعلام کرده این پول باید از طریق صندوق AFC و بانک‌های زیر مجموعه به حساب این باشگاه واریز شود که این اقدام به دلیل تحریم‌های بانکی امکان‌پذیر نیست.

تحریم‌های ظالمانه علیه ایران هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند و این‌بار حقوق باشگاه و بازیکان پرسپولیس را تحت‌الشعاع قرار داده است.

پایان پیام

نویسنده: آرزو قدوسی

کد خبر : 229877 ساعت خبر : 7:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=229877
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات