کتاب صوتی ای کاش گل سرخ نبود را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی ای کاش گل سرخ نبود را از گلونی دانلود کنید

نویسنده این اثر منیژه آرمین بوده و گوینده آن رویا فلاحی است.

کتاب صوتی ای کاش گل سرخ نبود

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این اثر یک اثر  اجتماعی سیاسی است و در دوره حکومت رضا شاه و محمدرضا پهلوی می‌گذرد.

کتاب ای کاش گل سرخ نبود از هفت فصل تشکیل شده است و زنی به نام گللر شخصیت اول این داستان بلند است.

این دختر فرزند یک روحانی در مشهد است و عاشق پسر همسایه می‌شود، در حالی‌ که پدر روحانیش مخالف این ازدواج است، اما در نهایت تسلیم می‌شود.

در بخشی از کتاب ای کاش گل سرخ نبود می‌خوانیم:

«فردای بله برون‌، سر و کله فضول‌باشی‌ها پیدا شد. اول از همه سلطنت خانم آمده؛ با هیکل درشت و ابروهای پهن و چشم‌های سرمه‌ کشیده. نفس‌ نفس می‌زد. در را باز کرد و وارد حیاط شد. مادر جون، لب حوض نشسته بود و دعا می‌خواند. هنوز تعقیبات نماز صبح را تمام نکرده بود. دخترها رفت و روب می‌کردند. سلطنت خانم، چشمی به دور حیاط گرداند و روی هرۀ دم در نشست. آهی کشید و گفت: «جوانی کجایی که یادت به خیر! دو کوچه پیاده آمده‌ام، قلبم دارد می‌آید توی حلقم. هر چی به درشکه‌ چی بی‌انصاف التماس کردم‌، تو کوچه نیامد. رحم و انصاف از همه‌چیز و همه‌کس رفته است.»

گفتنی است منیژه آرمین در سال ۱۳۲۴ در تهران متولد شده است. وی داستان نویس و روان‌شناس ایرانی است که به پیکره‌سازی و سفال‌گری نیز اشتغال دارد.

وی از چهار سالگی همراه با بزرگترها به مجالس مثنوی خوانی می‌رفته‌ و به همین دلیل است که وزن‌های مثنوی در ذهن او کاملاً جا افتاده ‌است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 231310 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=231310
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات