آلبوم محاکات از مهیار همتی را از گلونی دانلود کنید

آلبوم محاکات از مهیار همتی را از گلونی دانلود کنید

مجموعه حاضر شامل ۸ آهنگ بی‌کلام از ساخته‌های این هنرمند در سال‌های اخیر است.

آلبوم محاکات

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی به نقل از موسیقی ایرانیان آلبوم محاکات به آهنگسازی مهیار همتی، به همت موسسه فرهنگی هنری پردیس موسیقی معاصر، راهی بازار موسیقی شد.

آلبوم موسیقی بی کلام محاکات، اثر تازه ای از ساخته های مهیار همتی است که این اثر، در فضایی از موسیقی کلاسیک و در قالب ۸ قطعه با عناوین «سفر»، «رویایی در رویا»، «در باد»، «سونات برای گیتار کلاسیک ۱ و ۲و ۳»، «و خاطره ات تا ابد در تکرار ادوار داوری خواهد شد» و «مرثیه ای برای گذشته» به اجرا در آمده است.

همتی پس از آلبوم نجوا، اثر دومش را با این نام منتشر کرده است که اکثر قطعات آن برای ارکستر و سازهای زهی نوشته شده‌ و با همکاری ارکسترهایی از کشورهای ایران، اکراین، اتریش و مقدونیه ضبط شده‌اند. سونات برای گیتار در سه موومان از دیگر قطعات این آلبوم است.

از نوازندگان اثر می‌توان به مایکولا هاویوک، مهیار همتی، صبا صفوی، عادل پور صمدی، نیلوفر سهی، ماکان خوی نژاد، میکن بی یر و برنهارد شوبرل اشاره کرد

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

در توضیحات آلبوم آمده است: «اینجا صدا در مخمصه است و آدمی که پشت صداست و جهانی که مامن آدم است. و چرا؟ شاید از بس می‌خواهد به ناگزیر بیان وضعیتی باشد که تخته بند مخمصه است و یا شاید چون خودش همچنان دچار مخمصه است و یا حتی با نگاهی خوشبینانه و فراگیر، هردوی این‌ها.»

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232361 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232361
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات