آلبوم سلام ساده از امیرعلی بهادری را دانلود کنید

آلبوم سلام ساده از امیرعلی بهادری را دانلود کنید

این آلبوم در ده قطعه و در سال ۱۳۹۴ منتشر شده است.

آلبوم سلام ساده

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی امیرعلی بهادری که با خواندن تیتراژ «ماه عسل» چهره‌ای شناخته شده برای عموم مردم گشت، اولین آلبوم رسمی خود به نام «سلام ساده» را با همکاری تعداد زیادی از چهره‌های مطرح موسیقی پاپ ایران به بازار عرضه داشت.

بهادری سال‌ هاست که در زمینه آهنگسازی و تنظیم موسیقی مشغول فعالیت است و با اشخاصی چون سیروان و زانیار خسروی، فریدون آسرایی و بسیاری دیگر از خوانندگان مشهور همکاری کرده.

سبک آهنگسازی و تنظیم او پاپ بوده و از موسیقی الکترونیک تاثیر پذیرفته است. در بسیاری از آثار او می‌توان صدای سینتی سایزرها و اصوات دیگر الکترونیک را شنید. بدون شک در آلبوم «سلام ساده» سلیقه و سبک اصلی امیرعلی بهادری را شاهد هستیم.

فضای کلی موسیقی در این آلبوم نسبتا آرام است. فضایی که این بار نه با ضرب‌ های قدرتمند درامز، بلکه با اصوات آرام الکترونیک و گاه نوای آشنای گیتار آکوستیک همراه است.

موسیقی در این آلبوم با ملودی‌های ساده‌ای همراه گشته که به راحتی در ذهن می‌مانند و بر شیوایی شعر می‌افزایند.

در این آلبوم زانیار خسروی، آرون حسینی، هومن نامداری، میثم مروستی، پیمان میرزایی، محمد فلاحی، عظیم روحانی، سامان لاترانی و چندین چهره دیگر امیر علی بهادری را یاری کرده‌اند.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جست‌وجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 237041 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=237041
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات