خداحافظی مسی از بارسلونا و رضایت دائمی که وجود ندارد

خداحافظی مسی از بارسلونا و رضایت دائمی که وجود ندارد

به گزارش گلونی پژمان راهبر درباره خداحافظی مسی از بارسلونا در صفحه خود نوشت:

قصه لئو قرار بود تنها با یک لباس به پایان برسد، او قصد نداشت خانواده خود را به کشور دیگری منتقل کند و فرزندان خردسال خود را از جایی که آنها را با آنتونلا بزرگ کرده بود بیرون ببرد و از گرمای دلچسب کاتالونیا دل بکند.

همه این‌ها تغییر کرد. بارسلونا کاری را که برای ماندن مسی لازم بود را انجام نداد و مسی هم بعد از یک‌سال کشمکش ذهنی سرانجام قایق خود را به آب انداخت.

سپس نوبت به انتشار خبری بود که فوتبال دنیا را تکه‌تکه می‌کرد. کاتالان‌ها مذاکره با پادشاه فوتبال را به طور غیرمنتظره‌ای پایان داده بودند و خوان لاپورتا با صورتی معذب خود را آماده اعلام این واقعیت که لیونل مسی حرفه خود را در بارسلونا به پایان نخواهد رساند.

انگار خوشبختی و رضایت دائمی از زندگی وجود ندارد حتی اگر تو مسی باشی و باشگاهت بارسلونا، در یک درهم تنیدگی دائمی و طولانی که پیراهن باشگاه پوست تنت شده باشد.

پس این بزرگ‌ترین تغییری خواهد بود که به چشم دیده‌ایم. یک جدایی غول‌آسا همراه با غمی گداخته مثل لحظه قطعی مهاجرت، خداحافظی از مادر در فرودگاه. مثل یک پایان تلخ سادیستیک برای یک عاشقانه صد و بیست دقیقه‌ای که با اشک سرویس‌تان می‌کند.

آنها دیگر لیاقت هم را ندارند. مسی مجبور نیست آنجا باشد و بارسلونا هم لازم نیست انضباط مالیش را برای تامین دستمزد بهترین بازیکن جهان بشکند. فصل بعد یک کیت جدید تن او را خواهد پوشاند. آنها هم شماره ده را به دیگری خواهند داد.

یک روز فکر می‌کردی چنین انتقالی دنیا را به آخر برساند اما نه، بعدها زمزمه خواهی کرد من تجربه تابستانی را دارم که لئو از بارسلونا رفت.

تو هم اگر خواستی برو که این زخم هم ترمیم خواهد شد.

این دنیای ماست. باید با خودت بگویی از هیچ تغییری نترس که روزی مسی هم از بارسلونا رفت.

حتی مسی … از بارسلونا. م س ی از ب ا ر س ا.

رد خون روی مچ مسی و فداکاری برای آلبی سلسته

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 239784 ساعت خبر : 5:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=239784
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات