الهلال حریف پرسپولیس شد

الهلال حریف پرسپولیس شد

به گزارش گلونی با انجام قرعه کسی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس، تنها نماینده ایران، باید به مصاف الهلال عربستان برود.

در مرحله قبل، پرسپولیس در دقایق آخر موفق شد با یک گل، استقلال تاجیکستان را شکست دهد و الهلال عربستان با دو گل از سد استقلال ایران گذشت.

حال بعد از چهار فصل این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و این بازی تقابل بهترین تیم‌های منطقه غرب در سال‌های اخیر خواهد بود که در رنکینگ فوتبال دیتا بیس نیز تیم‌های اول و دوم غرب به حساب می‌آیند.

گفتنی است قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور و به شکل ویدیو کنفرانس در شرایطی برگزار شد که تیم‌های پرسپولیس، الهلال، الوحده و النصر در منطقه غرب حضور داشتند و ناگویای ژاپن، چونبوک، اولسان و پوهانگ کره جنوبی نیز در منطقه شرق حاضر هستند.

قرار است مرحله یک چهارم نهایی روز ۲۴ مهر ماه در ریاض برگزار شود و دو تیم النصر و الهلال از پرسپولیس و الوحده میزبانی خواهند کرد.

این در حالی است که هواداران تیم الهلال علاقه داشتند پرسپولیس با تیم النصر عربستان روبرو شود و معتقد بودند هر دو نماینده عربستان می‌توانند از مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند و یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیا، تیمی از عربستان است.

پیش بینی که به وقوع نپیوست و باید دید کدام یک از این دو تیم به مرحله بعدی (نیمه نهایی) راه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است سرخپوشان پایتخت در دو فصل اخیر هیچ بازی خانگی را نداشته‌اند و در قطر، امارات، هند، تاجیکستان و حالا عربستان به مصاف حریفان خود رفته می‌روند.

الهلال حریف پرسپولیس شد
الهلال حریف پرسپولیس شد

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 245509 ساعت خبر : 12:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=245509
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات